Tuesday, June 01, 2004

om røntgen, CT og trening og sånn...

ja.. i dag he eg då våre t CT for fyste gong i mitt (snart) 18 år gamle liv. Det va jo litt fasinerande...

dagen min begynte med å stå opp.. for å så tenka.. hmm.. eg har ganske god tid... å så dysja eg.. å så fant eg ut at.. hmm.. nei.. eg har ikkje god tid.. ås å måtte eg skynta meg.. fekk heve i meg ei skjeva og den der gul/røe (vil då nesten sei oransje) tabletten min.. å så va det avsted inn t stavanger.. eg kjørte jo sjølsagt... å eg kræsja ikkje eller nogenting.. greit nok det... daua bilen i ei rondkjøring då.. men eg vil påstå at det va meir den personen på siå av meg sin feil...

men iallefall.. eg kom meg fram t sentrum røntgeninstitutt i stavanger.. å der tok eg fysste røntgen av hoftå.. å så tok eg CT av hoftå å foten min å sånn... CT'en va ein ganske fasinerande maskin om eg får sei det sjøl... va litt rart då.. men sånn aligavel...
det einaste så e litt drid.. det e jo at eg ikkje får svar før om ei veka eller noge sånn.. å det e jo litt lenge t...

når eg kom heim i frå stavanger så va det jo kongevær ute.. så då la eg meg ute i solå i nesten to timar.. har fått skille å greie.. så nå ligge me godt ann t sommaren...

å så har eg våre på trening i dag.. viss ikkje det va fantastisk så vett kje eg.. trening e så undervurdert.. det va altså veldig gudd å få bevegt kroppen sin litt.. sleid litt med foten og då.. men det gjekk nå på eit vis...

fekk besøk av nogen ungar så ville herja då.. så Tom (trenaren min) tvang ein av dei t å sitta å se på ei stond.. ittesom det va det dei kom der for.. men så ville dei bare herja.. men så begynte han å grina å masse stress.. så då fekk an t slutt lov t å gå ut t dei plagsomme vennane sine...

jaja.. har våre ein greie dag i dag egentlig... gudd gudd.. må bare snart begynna å rekna t matteeksamen på mandag.. men det ska vel gå på eit vis det og tippe eg...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home