Wednesday, June 02, 2004

halleluja!

fyttigrisen å ha ein blog e noge stress når noge går galt inne på templaten.. plutselig va alt skreivt å skakt å eg måtte forandra på absolutt alt.. endte jo opp med at eg måtte kopiera heile templaten t marthe.. for å så lima an inne sjå meg, for å så bytta ut nogen linkar.. fant jo ut ittepå at eg muligens bare konne bytta ut templaten med ein nye.. for å så legga inn linkane mine.. det hadde jo spart masse tid å krefte.. men det va iallefall stress.. men nå e det nå gudd.. å det va ingen då døa eller nogenting...

eg bør i følge enkelte folk folda meg i ro å ikkje trena, sånn at foten min blir bra igjen.. klare kje heilt det eg.. så eg trente nå litt i dag.. va litt trenar og.. så det va jo gudd...

hadde egentlig tenkt å skriva om noge i aent her i dag.. men det har heilt dotte ut.. ittesom eg måtte gjer om på heile tingen for å så gjer an sånn an va.. det ska kje ver lett seie bare eg.. men men...

koselig koselig...

åpent hus sjå meg på lørdag... det e bare å kommma!

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Klare kje å holda seg i ro??! Åååh, alt bare for å ha vore ein treningsnarkoman!! ...nei, egentlig ikkje, for då hadde eg brukt all energien min på å trena og så vore eit slakt vrag resten av tida. D e jo kje bra. Jajaj, velkommen inn i bloggeverden Elisabeth! :D

6:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ey, du har kje link te bloggen min!!! Fy skam!!!
Eg forventar snarleg endring.

10:58 AM  
Blogger Elisabeth said...

snarlig endring har forekomme.. sorry marthe.. glømte å legga an inn igjen...

12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Savna faktisk enda fleire linka... men det e kanskje ikke fleire enn e som savna det da... men uansett: hjemmesida mi, elisabeth? Betyr ingenting den? *snufs*

2:04 PM  

Post a Comment

<< Home