Tuesday, June 08, 2004

fot, eksamen og lite trening...

ja... då va det vel på tide å skriva noge her igjen.. eller va det ikkje det?

på fredag hadde eg besøk av Marthe, Signe, Dina, Elisabet, Ane, Amanda, Silje og Lillian.. va kosleig det.. åt middag.. såg noge futurama (fekk futurama dvd av nogen av dei t bursdagen.. (futurama e konge!)) kjekt å ha dåkke sjå meg uansett..

å på lørdag hadde eg åpent hus.. takk t alle så kom.. det va koselig.. å håpe dåkke likte bollane eg hadde lagt.. dei forsvant iallefall.. så det e møje som tyde på det... klokkå 12 fekk eg ein del gratulasjonar og ein telefon (takk Karl) å det va jo koselig.. å så kom mor å sang bursdagssang då.. jaja.. koselig det...

jo.. uansett... eg vart 18 på søndag... greie nok dag det.. vart vekte itte få timers søvn.. fekk kaka og nogen gavar å sånn.. gjekk å la meg igjen... sto opp sånn itte mor hadde tatt turen t Haugesund... hu va oppe å sa hadet t meg då... å så satt eg der... dysja, lagte salat.. å så kom bestemor å bestefar på middag.. kyllingfilet og bakte potete.. godt det...

å så va det innøve i IMI for å se på at Øystein, min kjære storebror fekk vitnemålet sitt frå bibelskulen.. gudd gudd... å så va det heim å begynna å øve litt t eksamen..

på mandag hadde eg eksamen ja... tja.. gejkk vel sånn greit nok.. håpe på ein 4'ar men frykte at eg får 3... men det e jo 2mx... så det e jo kje det lettaste helelr då...

fekk karakterane mine itte eksamen.. va fornøyde med ein del av dei.. men det va ein karakter eg konne klart meg foruten! SK karakteren min.. Eg fekk riktignok drid på den einaste prøven me hadde... av den grunn at eg va sjuge når me hadde den (noge som han vett) så då spurte eg om eg konne få ta ein prøve t for å liksom visa at eg fortjente 5'aren eg fekk t jul... men neidå.. det vart det ingenting av.. for karakteren min såg godt ut.. å eg å Dina fekk 5+ på sånn prosjekt ting... så då tenkte eg at.. jaja.. det gjekk vel godt då... å så spurte eg han.. å han sa at nei.. det såg bra ut.. å det hadde jo kje sett bra ut viss han sko setta meg ner... men det gjor han.. så på arket øve karakterane mine står det sk:4... det syns eg ingenting om!!!

men men... vart litt fornøyde med ein aen karakter då... nemlig kjemien... i 1. tremin så begynte det godt.. då fekk eg karakterane 5, 4+ og 4.. å så avslutta me helelr dårlig med ein 2'ar.. men eg syns fortsatt at eg sko ha fått 4 i terminkarakter.. men neidå.. då satte han meg ned t 3...

å dette halvåret så fekk eg 3 på den fyste prøven.. 3 på den andre.. å så fekk eg "bra" på kjemirapportane mine... å så skulka eg ein prøve.. (va alt for trøtte å hallsjuge t å øva) å så leverte eg ikkje inn kjemirapportane... men så fekk eg veda det at eg måtte ta kjemiprøven siste skuledag då...

så då skulka me trening på den torsdagen, itte at eg hadde våre trenar.. den egentlige grunnen va vel den at eg hadde så vondt i foten at eg aldri hadde klart å trent... men iallefall.. eg må ha fått veldig bra på den prøven.. for på karakterarket mitt står det at eg får 4 i standpunkt... ke det går i? ikkje ein einaste 4'ar dette halvåret så eg vett om.. men aligavel.. koselig det .. :) men eg sko fortsatt hatt 5'ar i sk...

i dag har eg gjort svært lite.. sove, hatt kjøretime og sett på trening.. jaja.. konne våre verre...

har ein del vonst i foten.. får vel veta noge svar på det i mårå kanskje.. men men.. får nå se på det.. kan bli rart...

hate nemlig å se på treninga.. blir heilt sånn treningssjuge.. e så imot det!

vart litt langt dette.. stakkars dei så he lest heilt t nå...

uansett..

koselig koselig...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, ser man det. Pliktoppfyllende og sinnsykt trøtt så må e legge inn en kommentar. E e bare sånn. Trøtt altså. Neida, pliktoppfyllende. Nei, egentlig ikke det heller... men snill. Av og til, i det minste. Og må gratulere (offentlig) me go kjemikarakter, og ønske lykke til me matta (sånn lykke til: håpe du får 4 (eller 6, forsåvidt...)). Ellers så håpe e også at du får litt optimistiske nyheter om foten din i morga, og får vite at det går over om ei uke.... men det e kanskje litt masse å håpe på. Treningsløs i en måned e ikke akkurat en dans på roser... eller kanskje det e det det e? Rose me torne i... ehm. masse punktum, dårlige setninga og litt merkelig, det e me. Karl. Vær glad. Det e et godt tips.

6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe... eg klarte å lesa gjennom heile det lange innlegget ditt. Stolt av meg?

Jaja, eg håpe virkeli at du får gode nyheter om foten din. Men, det skal nok gå bra uansett. Det e som e gale med foten din kan nok holdast i sjakk på et eller aent vis, uansett ke som feile foten.

Sånn ellers så jobbe han der Jon Eirik (?), så ska vær leder i lag med oss på skjærgårds, på Mega Brueland. Han jobbe då i jernvaren, og late som om han har veldig peiling på maling. Han har kanskje det og. Han jobbe jaffal med å blanda maling, og virka flink te å anbefala maling te folk. Så nå visste du det.

12:03 PM  

Post a Comment

<< Home