Thursday, June 10, 2004

legar

eg ska sei det eg Magnus, (å eventuelle andre folk så he lyst å bli lege) at det nytte overhode ikkje bare å sei at ja.. viss du tar desse tablettane så går det nok bra.. for nei.. det gjer det ikkje! 10 dage på betendelsesnedsettande.. å fynke det.. nei.. ingenting.. blir bare verre... å CT å røntgen finne dei ingenting på.. neidå.. for der e alt bare "normale tilstander" det e pigede ikkje normalt å ikkje klara å ta på seg sokkar sjøl og å ikkje komma opp ei trapp.. jaja...
nok syting frå meg idag... ska t legen på mandag.. å så blir det vel fysioterapi og liknande.. å det e temmelig kjipt ska eg sei dokke... for eg ska faktisk på treningsleir/landslagssamling om onna to veke.. å det hadde jo våre litt kjekt å faktisk konna trena og...

jaja..

stedlehelg i helgå.. eg trur foten min slite.. jaja..

1 Comments:

Blogger ane said...

stakkars deg.. og foten din.. kan ikkje ver så kjekt nei..
masse god bedring ønskes iallfall fra meg. !
og sga huska på deg i bønn.

8:33 AM  

Post a Comment

<< Home