Tuesday, August 23, 2005

Bjørn

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Karl skriver:

Blogspamming... nå har jeg sett det også. Utrolig teit - om jeg tør si det selv.

Fin bjørn, uansett - men ganske trist bilde. Ble litt sånn småtrist nå, før jeg legger meg :(

God natt - sov godt.
- Karl

3:56 PM  
Blogger Aspis said...

Gratulerer med Shodan for å sei det sånn!!

Hilser med en KIAI og en liden uraken shomen ganmen uchi! Asbjørn.

1:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Å, det va et søtt, men trist bilde. Fekk en god følelse inni meg. Eg e glad og trist på ein gong.

Hehe... Dette va en del følelse-pjatt. Men det gjør ingenting for her på Hald har me innført någe så hette "Myke minutter." Det går ut på at me bruke någen minutt kvær kveld på å snakka om følelsane våre. Hehe... Nå tulle eg bare. Men det va jo en gode idé?

4:25 PM  
Blogger Botswana in our hearts said...

hehe, ja eg syns det va ein god ide! ialefall kreatuv:)

8:17 AM  

Post a Comment

<< Home