Sunday, June 05, 2005

bilder frå bryllupet!

brylupp Monica Christopher 015
meg å Monica før vielsen...

brylupp Monica Christopher 031
Monica og Kristoffer ned kjerkegulvet!

brylupp Monica Christopher 038
Monica og Kris på kjerketrappå

brylupp Monica Christopher 077
meg å Monica

brylupp Monica Christopher 078
Brudepar + forlovera (meg å Natan van der Zee (kult ittenavn?)(parantes inni parantesen))

brylupp Monica Christopher 065
Å eg gjer forlovaren si plikt! eg holde tale! å eg va faktisk flinke og har eg hørt!

4 Comments:

Blogger Elisabeth said...

Takk til Marthe for all hjelp og støtte (for all help and support) til å legga ut bildene!

5:16 PM  
Blogger Lillian said...

fekk d t du og t slutt... marthe e flinke t å hjelpa... vett ke hu holde på me. jah.....

6:11 AM  
Blogger Botswana in our hearts said...

så fine du va!:)

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, så flinke eg va te å læra deg å legga ut bilde. Bør eg kanskje bli lærar? Don't think so...

Du hadde knallfine kjole i bryllupet. Det vett eg nemlig alt om, for eg har jo lånt an en gong.

12:56 PM  

Post a Comment

<< Home