Thursday, November 30, 2006

EM

På oppfordring frå min svigerfetter så ska eg oppdatera bloggen min...
Nå e eg heima igjen i Norges land.. jammen kaldt her.. sjøl om det burde våre kaldare.. skummelt med global oppvarming altså...
20 grade og herlig vær der nere... stevnet gjekk så som så.. men å ver den 10 beste i Europa e kje så gale det heller.. men trenaren min som syns eg å Suzanne som og trene i lørenskog, og som låg på 2. plass itte fyste ronde (kom på 4. te slutt itte elendig dømming og regelbrudd) e lika gode, va nok litt skoffa øve at eg ikje gjekk mitt besta å havna i finaleronden eg og (dei 4 med høgast poengsum komme te andre runde)
Sjur, kom og på fjerde i kata (låg og på 2. itte fyste ronde, øst europeiske dommera altså)
Johnny vant sin fyste kamp, og tapte andre kampen mor Navarro som vant heile stevne, villt flinke fighter det altså...
å så va det Thomas, som heller ikkje klarte å få fantastiske poeng frå dommerane, så ingen finale på han heller, sjøl om an vart nr 4 i fjor...



Thomas, Suzanne, Marius, Shihan Gorai (ein av lederane på verdensbasis), Johnny og meg

Johnny, Sjur, Sempai nr Uno, Don Nino (som me kaldte dei, snakka ikkje engelsk, men koselige va dei), Thomas, Marius og meg.

der dette bilde e tatt vart me servert masse ekkel sjømat, alt frå blekksprut med sugekoppar, det små bleksprutar med aue, og rå små fisk (som va det besta av det) og øysters. Don Nino og Sempai nr Uno forsynte meg godt med ekle ting, mens eg prøvde å stritta imot, men så kom den steikå, og jøyje meg så god an va! og tiramusu dessert.. NAMNAMNAM!
Va ein fantastiske kjekke tur! eg e klar te neste EM eg!

2 Comments:

Blogger Sturla said...

10. plass i EM er absolutt ikke noe å skamme sg over! Gratulerer så masse! :)
Koselig at du oppdaterer bloggen din på min oppfordring også... ;)

7:43 AM  
Blogger Kjartan said...

Ja,nå e eg klar for nogen goe treningsøkte med Jærvinden friskt i håret. God jul

11:28 AM  

Post a Comment

<< Home