Wednesday, March 08, 2006

II OPEN DE FUERTEVENTURA 2006

jodå, nå e eg øyeblikk på vei... i mårå klokkå 0630 sette eg meg på flyet te oslo for å så ta to nye fly før eg lande på fuerteventura på kanariøyene... dette blir då mitt fyste internasjonale stevne, å fighte eg bra der blir eg tatt ut te EM i Barcelona i mai... så me får se koss det går...

det komme nok te å bli ein smule skummelt altså... å eg komme nok te å få bank, men det kan nok bli kjekt og trur eg.. å det e iallefall bedre vær og varmare der nere! så det e jo gudd! nå må eg vel opp å pakka elelr noge..

så får me håpa eg ikkje dør, eller blir særlig skada.. så snakkes me kanskje :)

-Elisabeth

2 Comments:

Blogger Lillian said...

d går så gått atta.. tenk positivt.. lykke t, krysse fingra for deg=)=)

5:12 AM  
Blogger Arnztein said...

Lykke te!!
Vis at du har fått bygd någen musklar når du har melka kyene heima! mwahahaha..
Menne.. ska be for deg! Kjibt om du sko ta kveld der nere.. ;)
Seeyah!
-a-

6:56 AM  

Post a Comment

<< Home