Monday, April 24, 2006

Svein Arild

I dag tenkte eg at eg måtte skriva litt om kjærasten min, han har nemlig klagd litt på at han ikkje e nevnt med meir enn ein setning på bloggen, og eg ser jo problemet og... An e jo tross alt ein stor del av livet mitt!

varhaug 001
litt fakta:- født i det herrens år 1981, derfor nesten 5 år eldre enn meg (faren fekk melk ut nasen når han sa te han kor gammale eg e, han e nemlig ca på alder med mine besteforeldre.
- har 5 søsken, der den yngste e 8 år eldre enn han.
- har 15 onkelunga (som e 15 meir enn meg)
- kjæme i frå Varhaug, (som eg lar ver å kommentera)
- vart i mars stolt eier av sitt eget lille hus, som e bedre enn greit nok!
- han e lastebilsjåfør (Fredrikstad tur/retur)
- han spele bass så ofta så han kan, men det e visst for sjelden
- Han e søde, kjekke, greie, og akkurat den eg vil ha!

svein+meg


møje trening for tiå, ska ver godt nå EM og eksamenen 5 dage ittepå e øvestått, så eg kan begynna å leva fritt igjen!

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

NEI!!! Eg ser syne! Eg trur nemlig ikkje på at du har oppdatert bloggen.

(Bra tema du hadde valgt, forresten)

1:39 PM  
Blogger Elisabeth said...

hæ? keffor trur du ikkje det?

2:06 PM  
Blogger Lillian said...

va på tide.. når eg sitte i sogndal å ikke har noge å gjer på, som eg somoftest ikke har så går eg ner på dataen å sjekke bloggane t folk, å d e svært sjelden folk har oppdatert dei..

så nå når eg e heima så finne eg ut at den e oppdatert, men men, koselig å lesa for d om..
viste vell egentlig alt som sto der fra før, men men, kosa deg.. snakkas om en liten time eller noge sånnt..

10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nei, det er rett som det vert sagt: Folk oppdaterer blogg ganske sjelden...

Men ja, hyggeleg å sjå at du nærmar deg etablert, Elisabeth! Du har meir å skryte av enn meg, for å seie det slik.

1:26 AM  
Blogger Botswana in our hearts said...

saa skjonne dokke e i lag! syns det va paa tide at han blei nevnt paa bloggen din ja:) savne deg!!!! stor klem

1:21 PM  
Blogger Kristina said...

å så søtt!hehe:)
måtte bare innom og sei gratulerer med dagen eg!kooooosa dg :D

9:15 AM  
Blogger Arnztein said...

..Vel?.. E det ikkje et nytt innlegg her snart?
;)
GRATLA BEGGE TO!! :D
-a-

3:13 PM  
Blogger ane said...

ville bare sei GRATULERE!!! Elisabeth og Svein Arild. hurra!!:)

1:24 AM  
Blogger ane said...

gratulere igjen:) nå syns eg snart du sgo oppdatera litt Elisabeth!:) nå sga eg bort og vaksa i Bore kjerkå. hb Færøyene e bra!

7:34 AM  
Blogger ane said...

vaske ja....:)

7:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dere er fine isammen, Elisabeth.
Men det er vel nye oppdateringer som må til snart, er det ikke..? Dere er vel ikke lenger "bare" kjærester..? ;)

Gleder meg til å bli enda bedre kjent med ham. Virker som en veldig hyggelig fyr!

Dere er mer enn velkomne til Bergen, så vi får vært litt mer sammen enn å forsøke å få til noe i selskaper og andre sammenkomster som vi har truffet hverandre i de siste månedene.

Hilsen din favorittsvigerfetter..

1:36 PM  

Post a Comment

<< Home