Thursday, January 11, 2007

Rosa :)






På mandag gjekk eg på skulen kl 0830, så hadde eg forelsesning i nogen timar, å så satt eg å rekna/leste på lesesalen te kl 5... det e jo tross alt eksamen snart...

Før eg kom heim hadde eg fått meldinga frå både Dina og Tina og Svein Arild om kor eg va...
dette hadde visst sin forklaring... når eg kom heim, sendte Dina meg rett inn i stuå, og der va det ei rosa... eg hadde fått ei rosa på dørå, av verdens beste mann... Min kommande mann SveinArild, eller din forlovede Sveinemann som det sto på kortet som va skreve me villt femi skrift, så det såg heilt rart ut...


Elske deg, gutten min!

8 Comments:

Blogger Sturla said...

Dere er fine isammen! :)
Du fortjener en god mann, Elisabeth!

6:34 PM  
Blogger Lillian said...

du har funne deg en konge mann, vennen.. herlig bilde.. =)=)
gla i deg

11:28 AM  
Blogger Elisabeth said...

tusen takk Sturla, og ja Lillian, an e ein konge mann:)

9:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja ikkje sant:-)

7:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

<3<3<3 - Herlige er dere.

-Amanda

11:31 AM  
Blogger ane said...

åååå... kult!

6:08 AM  
Blogger Kjartan said...

Ja, e fillen kje lenge t dåkk e gifte nå. =) Ska sei du e flittige på oppdateringå her.. ;) Me sko fonne på nogen sprell i hovedstaden snart..

5:35 AM  
Blogger Elisabeth said...

ja, eg e utrulig flittig.. komme nytt innlegg øyeblikk:) eg e klar for nye sprell:)

1:40 PM  

Post a Comment

<< Home