Monday, August 29, 2005

Ei mil? Hæ?... Oki!

eine av trenarane mine: Elisabeth.. spring ei mil to gonge i vekå!
eg: oki!

fytti det tar på altså! kjenne at kroppen e stiv både her og der... (mest i ryggen faktisk, beinå ser kje ut te å ta den største skaden, men eg e blitt villt stive merke eg, viss eg prøve å strekka ut) nogen så melde seg frivillig te å massera meg?!?

å det at eg springe med Kristine som har ein sykt møje bedre kondis enn meg, det hjelpe ikkje på, men eg har fillen så godt av det... så TAKK kristine, hadde aldri klart det uten deg! (hadde iallefall tatt betraktelig møje lengre opp-psykingstid, og det hadde sikkert gått seinare og) men ei mil e langt altså! 10 km, 10000 meter og endå fleire cm... 1 000 000... e det ein million? eller 100 000... kjenne eg ikkje har hatt matte på nogen månar nå... går for millionen eg...

har fått opp nye hylle på mitt nyoppussa rom... men det e kje meir plass på hyllene... 29 pokala?!? kem hadde trudd eg hadde så mange? å nå e det snart NM.. så då ska eg iallefall ha med meg eit par heim viss eg ska bli fornøyde med meg sjøl...

trøtte, vondt i ryggen.. trur eg går å legge meg nå ja!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei Elisabeth!
Ikkje for å klaga, men du kunne kanskje snudd et par av bildene dine så ligge inne på flickr... Følte någen va feil vei.

8:48 AM  
Blogger Lillian said...

hei...
må sei at du e heldige så har lov å springa, savne d faktisk... håpe å få lov til å springa snart.... kor ti e nm

11:07 AM  
Blogger Elisabeth said...

springing e oppskrytt! NM e 8. oktober...

1:26 PM  

Post a Comment

<< Home