Sunday, March 11, 2007

Oppdatering:

Ja, lenge si sist!


eg føle meg etablerte!


nå e det masse snakk om bryllupsplanlegging, å føle du at du komme te å bli inviterte, så e det bare te å gå inn på glasmagasinet.no å finna ut ke du vil kjøpa te osse frå gavelistå, som føreløbig bare inneholde nogen knivar og eit servis...


eg får og meldingar med spørsmål om matlaging, og eg har denna helgå våre på visning på to leilighetar... å eg har så lyst at me ska kjøpa den eine! an va så fine! vil ha, vil ha! så nå ska svein arild i banken å snakka om lån...


ja, tenk på det.. om 4 månar e eg mest sannsynlig ei gifte husmor med leilighet i oslo og lån opp itte øyrene... men eg glede meg og!


eg he tilogmed begynt å gå på museum... i dag he eg å Dina og Svein Arild våre på kon-tikimuseet, og Fram museet på bygdøy. Å så va det rett på visning i ein leilighet eg vart forelska i!
onna 4 månar te bryllup nå... off.. skummelt og, men... EG GLEDE MEG!

3 Comments:

Blogger Lillian said...

meldingar om matlaging, e eg den skyldige? håpe dokke får den leiligheten ja, lenge t dokke får svar???

kjekt du oppdaterte=)=)
masse gla i deg..

1:41 PM  
Blogger Sturla said...

Gled deg - det er kjempegøy å være gift!
Og gled deg til alt maset: "Når skal dere ha barn?", "når kommer nr. 2?" osv...

6:37 AM  
Blogger Elisabeth said...

ja, eg he sagt at det blir nogen år te me får ungar ja.. så folk får bare venta! å nr 2 må venta endå lengre... men Gratulera så møje te dåkke to som faktisk vente nr 2!

og ja, lililan, du e litt skyldig, hehe.. men det e bare koselig det:)

3:44 PM  

Post a Comment

<< Home