Friday, April 13, 2007

jepp jepp...


Påsken e øve, ferien e øve, eg e tebake te oslo, og ikkje minst så e Jesus stått opp frå de døde, der som jo påsken handle om.

Nå begynne eg snart å merka at eg plutselig e gift.. onna 3 månar igjen liksom... ke e vel det... men eg savne han noge enormt når eg e her i oslo, og ikkje vår ver med an kvar dag, bare snakka i telefonen..
å før giftermålet e det EM og 2 eksamena... skremmande altså..
Det vil sei at eg snart må begynna å trena skikkelig og ikkje minst begynna å lesa te eksamen, sånn at eg sleppe å lesa i heile sommar å te det igjen då...
Anatomi og fysiologi e stress, og biokjemi e vanskelig...

sånn ellers så e det litt forandringa i EM planane te det norska landslaget... pga ting som eg ikkje vil skriva om, e det nå redusert frå 4 te 2 deltagara, noge som vil sei at det e eg og Johnny som reise ner... + to coacha, 2 dommera, og ein branch chief... noge som vil sei at eg e den einaste av det kvinnelige kjønn som reise ned til Volos i Hellas i mai... hmmm... håpe eg får med meg Kaja ner te å ver psykisk støtte...

5 Comments:

Blogger Sturla said...

Når i mai er det? Og er det langt fra Athen?
Vi skal til Hellas 19.-28. mai...

6:10 PM  
Blogger Kjartan said...

Nei, Jesus fornekta kje seg sjøl i år heller. Står opp t rett tid kvert år! =) Me sko fonne på noge snart! ;)

6:32 AM  
Blogger Elisabeth said...

det e 26 mai... e redd det e et par timar frå athen, men e kje sikker... i Volos... men for all del, viss dåkke ikkje har noge aent å gjer den dagen.. så hadde det våre konge om dåkke kom å heia på meg:) men eg forstår dåkke veldig godt viss dåkke ikkje gidde det...

12:55 PM  
Blogger Elisabeth said...

eg e klar kjartan.. snart innflytningsfest og:)

12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei!
Lenge si sist. Vil bare gratulera så møje. Gudd å hørra at alt står bra te mæ dg. Du trenge kje noge kvinnele følge t EM du. Du he allti klart dg fint. KICK ASS, Elisabeth!

3:03 PM  

Post a Comment

<< Home