Tuesday, June 22, 2004

treningsleir :D

ja.. i mårå reise eg på treningsleir.. det blir konge! ikkje det at eg egentlig ska trena eller noge.. ittesom foten min e litt sånn klikte.. eller.. dei meine jo aknskje på at eg he fått prolaps i ryggen eller noge sånnt teit.. men det vil me kje ha noge av... men han der fysioterapauten spurte ke eg sko ut på.. å så sa eg treningsleir.. å då sa han noge sånt som: "ska du trena då? jaja, du får ha det kjekt" å så sa han rett før at eg konne bruka foten så møje eg ville innføre smertegrenså.. noge som vil sei at eg kan gjer akkurat så møje eg vil før eg får vondt... godt at eg he litt høge smerteterskel.. det blir kjekt det... eg e så vanvittig klar t å treffa karatefolk igjen.. det blir gudd! eg bruke egentlig ordet "gudd" litt for møje.. vett kje om det e heilt bra.. men men.. greit nok det...

såg "den siste samurai" i dag.. egentlig ein bra film.. hadde sagt eg sko sjå an sjå Karen, men så kom hu å spurte itte meg når eg va ute å såg an.. ikkje eit så veldig lurt sjakktrekk.. men men.. mor va kje heilt fornøyde..

jaja... 9 timar t avreise.. eg e kje akkurat ferdige med å pakka.. men me komme vel i mål i mårå tidlig eller noge..

lenge t eg komme heim nå.. fyste 5 dage på treningsleir å så ei veka på skjærgårds.. men uansett.. dette blir gøy!

kosa dåkke alle samen dei neste to vekene.. :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home