Thursday, July 08, 2004

skjærgårds å treningsleir

juppjupp.. nå e det torsdag (fredag viss me tenke sånn at klokkå e øve 12).. å eg hadde vel egentlig tenkt å skriva litt inn i denne bloggen før det.. men men...

ja.. eg he våre på treningsleir.. det va jo konge.. sjøl om eg hadde kondis som ei skilpadda ittesom eg ikkje he trent på 2-3 månar.. men men.. det va nå gøy for det om.. eg trente med landslaget då.. kjekt det.. å han som trente oss sa at han syns det va heilt utrulig at eg holdt så bra ut når eg va i den elendige tilstanden som eg va i.. 3-4 treningar t dagen e jo gudd.. eg savne så det å trena! jaja.. ikkje lenge igjen nå.. e antagelig landslagdsamling neste helg.. så det blir jo gøy.. ska ver på bryne då.. så eg sleppe jo å reisa nogen plass.. sjøl om det e veldig gøy.. men då kan eg jo jobba i tillegg...

kom heim frå treningsleir itte å ha fighta på gradering.. noge som forsåvitt alltid tar heilt av.. det va gudd... tenk deg den følelsen å banka opp mannfolk som e dødstrøtte.. det e faktisk gudd.. når eg føle at eg he øvetaket.. men folkens... neste år e det meg! IIIIK! dei he levert inn sånnein anbefaling ting på at eg ska få gå opp t svart! HJELP! det e skummelt det.. men det går nå greit håpe eg.. men dette blir eit år med MASSE trening.. men det kan jo bli gøy... då e det ein gjeng med store mannfolk som vente på å banka opp meg.. å ikkje eg som venter på å banka opp dei.. jaja..

itte treningsleiren ja.. kom heim sånn om nåttå ein gong.. begynte å pakka om baggen.. for då sko eg sjølsagt på skjærgårds.. det va jo kjekt... som vel sånn 4 timar kanskje.. å så va det bort t kjerkå for å treffa konfirmantane.. å så va det nedøve mot risøyå.. der va eg konfledar.. noge som va kjekt.. å skjærgårds e jo bra uansett.. tilogmed konfirmanta som vart kristne.. HALLELUJA for det...

mange bra folk som hadde konserta i år då.. Christian ingebrigtsen va nok ikkje av dei bedre.. men eg å Marthe presterte nå å nesten gå på han.. Marthe gjekk vel praktisk talt på han.. rett itte at eg sa: "Marthe, der står christian ingebrigtsen" å eg va så trøtte at eg omtrent sjangla på han eg og..

Petra va gudd, the tribe va gudd.. på delirious? konserten va det møje skriking å herjing.. men dei va nå flinke for det om... å det va mange andre som og sjølsagt va flinke... å konfirmantane koste seg skikkelig...

Fjellkjerkå va nå eit høydepunkt då.. det va veldig bra lagt det.. å masse gudd lovsang.. fantastisk..

men for oss jobbara.. så må eg opp tidlig i mårå... så nå e det natta...

2 Comments:

Blogger Botswana in our hearts said...

hei! så bra at du har hatt det kjekt!!!

7:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Få heim svart belte du! Eg ska legga deg i bakken med kun en arm uansett!:p
Kristian

10:24 PM  

Post a Comment

<< Home