Tuesday, November 02, 2004

ja, ke ska eg skriva her?

ja, hadde fonne ut noge eg sko skriva.. men det har eg nå glømt.. jaja...

keffor e eg alltid sulten.. eg føle meg iallefall svært sjelden mett.. eg trur at eg kan omtreng eta konstan.. eller eg vett at eg kan det.. for eg spise jo omtrent konstant!!! eg forstår kje at det e muligt at lille meg klare å pressa i seg så møje.. men men... rart e det...

me he egentrening i gymmen når for tiå... eg å dina slår å spenne på ein "bigmit" ei svære puta, som he ein tendens t å suge alt du he av krefte ut av kroppen.. men det e litt gudd i ittetid...
når eg ser på dei andre som komme tebake itte å ha utført sitt egentreningsprogram, så ser dei jo ikkje litt trøtte ut ein gong.. vandre liksom heilt normalt inn.. eg e jo heilt skytt.. å eg tvile på at eg e i dårlige form i forhold t dei andre... men men.. det e deiras karakter det går ut øve, det e kje min.. bare dumt at læraren ikkje kan vær på alle plassene på ein gong.. sånn at hu ser dei som foreksempel va på samme plass så osse som låg på ei matta å drakk vatn isteden for å trena styrke.. men men.. deiras tap.. e kje eg så får ein dårlig trent kropp...

men det e pigede gudd å kjenna at eg he trent skikkelig og.. hmm.. 2 timar t neste trening nå...

Elisabeth

0 Comments:

Post a Comment

<< Home