Monday, July 12, 2004

LAPPEN!

HALLELUJA, GUD E GOD Å EG HE FÅTT LAPPEN!

eg va egentlig ikkje så nervøse eingong.. satt å leste i bibelen på toget på vei ner.. håpte på at det sko hjelpa.. noge som eg trur det gjor.. samtidig som eg hørte på rudi myntevik.. finka fint det... eg klarte det!!! å det einaste sensoren skreiv på lappen va: Fin flyt, grei fremkommelighet.. å det passte jo meg greit..

så i dag så reiste eg å marthe (med foreldrene t marthe (som e på ferie) sin bil.. opp t Lye for å henta Dina.. å så avgårde t kvadrat.. for å så reisa t klepp for å handla mat t marthe.. for å så reisa t lye med Dina.. for å så reisa bort t Marthe igjen.. å det va litt gøy å kjøra.. :D jaja.. veiene e kje trygge nå lengre... men men.. det ska kje ver lett...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

GRATLA MÆ LAPPEN!!
Eg vett at eg har sagt det før, men eg må bara sei det igjen! :)
Bara sånn at du har bevis: Eg syns du e flinke å kjøra!
(sjelden eg seie det om jenter, så du bør ta det som et kompliment!)
...men eg tror fremdeles at du komme te å dunka bilen innen det har gått et år...
Og eg kan heller ikkje lova at eg ikkje går tebage på det der om at du e flinke å kjøra, så derfor -som di seie i Need For Speed Underground: Stay sharp, Stay legal, Drive Safely!
*heftige gratulasjonsklem* :)
Det va verdt kjøretimane sist vega! (uden at eg ska ta på meg någe av æren ;)
Lykke te vidare vennen!
-arnstein-

10:17 PM  
Blogger Merete said...

Gratulera, Elisabeth!

3:31 AM  

Post a Comment

<< Home