Monday, August 16, 2004

boleloftet

ja.... i dag ringte telefonen... Ole: ska du ver med å trena? eg tenkte... jo.. Elisabeth seie ikkje nei t noge trening.. så ok.. greit det...

hall fem sto eg klar å vart henta t den fysta treningå mi på bole-loftet.. eller bryne bole og banan som øystein kalte det... eg sko trena med Magne, Karen og Ole... det samtlige av dei e sterkare enn meg... men eg he jo kje trent på mangfoldige månar så eg e litt unnskylte.. men det va bæd...

eg visste ikkje at eg va så svage... fyst sko me trena brystet eller noge... magne hive på ikkje mindre enn 120 kg... eg løfta 20!?! ein viss forskjell der.. å det versta va jo att eg holdt på å dø.. eg håpe nå inderlig at det der apparatet vege ein del i seg sjøl... 4 repitisjonar der.. der eg tok sånn 20 fyste gongen.. å så vart det litt mindre itte kvart... ittepå trente me endå meir bryst på ein aen ting... eg løfta minst der og.. å eg vart nesten litt lei meg.. mannfolkå hadde eg jo kje hatt litt sjans å prøva meg på ein gong.. men hallo... e eg så svake?!? eg tippe eg løfta ca 10 kg mindre enn karen på ca alle øvelsane.. det e litt bæd.. greit nok eg va den minste å alt sånn.. men det får nå vera grense... eg fekk iallefall skrøyd for at eg ikkje gav opp men preste meg noge sinnsykt...

frykte at eg ikkje komme t å klara å kle på meg sjøl i mårå tidlig.. trent rygg, bryst å mage i dag.. så.. hmm.. eg komme t å ha så ufattelig gangsperr! jaja.. eg he bare godt av det...

1 Comments:

Anonymous Fluoxetine said...

I really liked your article. cardiovascular

1:23 AM  

Post a Comment

<< Home