Monday, November 01, 2004

ei konge helg!

ja... må skriva litt om den fantastiska helgå eg he hatt...

på fredag så steldte eg.. skynta meg heim.. å så satt eg der å venta på at Dina sko komma med mat sånn at me konne begynna å laga tandoori chicken.. men Dina kom ikkje.. å så kom Elisabet, Dina kom fortsatt ikkje.. å så kom Marthe.. å så kom Dina sånn ein time for seint.. så lagte eg, Marthe, Dina å Elisabet mat.. det va gudd! Elisabet å Dina gjekk.. å marthe vart litt igjen.. å så gjekk eg å la meg sånn hall to..

lørdag: sto opp å steldte, reiste heim, åt sjokoladekaka t frokost (kostholdet mitt he virkelig sklidd ut itte NM.. skremmande... må begynna å skjerpa meg!) å så sovna eg, å sov ei stond..
satt lenge å vurderte å gå på trening, men det vart det aldri noge av... ingen av dei på mitt nivå som sko trena.. så då lot eg og ver.. eg reiste så å stedla igjen, å så åt eg pizza med far.. å så reiste eg bort på UF.. SJÆF KVELL!!! fysst så va det jo møte.. fekk veda hall 8 at eg sko ver forsanger, har eg våre forsanger på 1,5 år? nei.. ikkje akkurat, å så hadde eg iallefall ikkje sunge med dei folkå.. eller med marthe he eg jo sunge i nogen år. gjekk kje akkurat så bra, men det va nå greit nok... kateket Karsten hadde ein bra tale...
ittepå va det kult-kvell.. konge bra! bra diktopplesning.. nogen bra musikkinnslag.. å bilde.. å så va det poesibattle.. va kje akkuratt så flinke i det eg då.. men konge va det uansett.. dikta i ett minutt på sparket, om eit tema og den personen du dikta mot.. eg tapte jo då mot vinnaren Audun.. han va flinke... alt måtte jo sjølsagt diktas på nynorsk...
det va og ekstrem-poesi då kom det opp bilde på ein skjerm så ein sko dikta om.. og sjølsagt på nynorsk, sa du noge på bokmål, eller hadde pause på øve 5 sekund, så va du ute...
det va temmlig bra.. skryt t Magnus å Per å alle andre som hadde noge med dette å gjer..
eg hadde og ein liten slåsskamp med Toren, gøy det, men det e rart å spenna/slå på nogen som ikkje he peiling. dei e så ubereinelige! men det va nå kjekt!

sånn itte kvart så tok me turen opp t Albert og Audun :) såg film og hadde det sosialt.. va kjempekjekt :)
reiste heim frå Albert og Audun sånn litt før 5 ein gong.. å så sko eg ver i fjoset sånn før hall 8 (gammale tid) så det vart ca 2 timar søvn.. noge som resulterte i at det kom noge vatn ner i tanken, men ikkje så møje at melkå måtte tømmas ut. eg reiste heim å la meg.. å sov t sånn hall 2, åd middag, å reiste opp å henta Dina..
så jogga eg og Dina i njåskogen, begynte i det sykaste tempoet, ikkje vett eg keffor, men eg tar ikkje på meg noge ansvar... tempoet holdt ikkje heilt igjennom løypå for å sei det sånn.. Dina ville he nogen pausar av og t.. greit det.. merke at kondisen min he tatt litt kvell itte NM... då hadde eg faktisk temmelig goe kondis.. verre e det nå! men eg he bedre kondis enn Dina.. så då e det gudd.. eg huske i dei tiene når hu spelte innebandy å eg sleid med å holde fylle.. nå e det omvendt.. hehe..
reiste heim, åt kaka.. hadde besøk av ein onkel og to inngifte tante og bestemor å bestefar og nogen syskenbarn. så reiste eg på jobb igjen..

skynte meg heim.. å så vart eg henta av marthe 5 på 7.. eller hu sko henta meg 5 på 7.. men det vart vel litt øve 7, så då kom me litt seint t møte, men dei hadde ikkje begynt.

hadde kanskje ikkje dei store forhåpningane t bønne og vitnemøte i lag med gamle folk og sangbok, men det vart så møje bedre enn forventa. me va 9 ungdomma...
nogen av dei gamle (eller dei eldre så dei kanskje bør kallas) fortalte om kossen dei va blitt kristne. va mange andre sterke vitnesbyrd.. angre ikkje eit sekund på at eg gjekk.. Merete og Audun hadde og blitt spurt om å holda vitnesbyrd.. å det va bra..

me sto så å snakka lenge ittepå, å åt bollar og vaffle... marthe vart så me meg heim ei litå stond, før hu sko henta faren på flyplassen..

uansett... det he våre ei KONGE helg, me litt lite søvn...

Elisabeth

0 Comments:

Post a Comment

<< Home