Sunday, August 15, 2004

legar e oppskrytt...

legar e oppskrytt...

foten min e jo som kjent heilt dø... så eg va t legen igjenpå fredag... men så vise det seg at fastlegen min he slutta... så det einaste han legen så va der konne sei va: Me vett ikkje ke som feile foten din... jo, takk.. det he eg fått med meg tenke eg... men så sa han at han konne ikkje gejr noge for eg måtte snakka med han nye fastlegen så eg fekk i september... men då fekk eg sikkert komma t ein eller aen spsialist... men hallo.. kor normalt e det å ikkje konna løfta opp sin egen fot... eg blir nesten irriterte...

i min siste "post" som sikkert ikkje så mange he lest ittesom an va ganske lang.. så skreiv eg at søskenbarnet mitt Monica hadde forlova seg.. å at hu ikkje hadde sagt d t meg... hu va litt unnskylte då.. ittesom hu va i israel fant eg ut.. for når eg ringte na nogen dage seinare så tok hu mobilen å då va hu på flyplassen i amsterdam... å på fredag så kom hu ner her for å ver her i to veke...
så hu va bortom ein tur her i går...

å hu lurte på om eg ville ver forlovar! *glise* så neste sommar så ska nok Elisabeth ver forlovar i eit bryllup :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home