Thursday, November 04, 2004

Oslo

ja, nå reise eg t Oslo om 5 min... gudd det... ska besøka søskenbarnet mitt som eg ska ver forlovar for... hmm.. jammen på tide eg og finne meg ein mann å gifta meg med! men uansett...

nå komme marthe å hente meg.. å eg reise...

ting eg går glipp av i helgå: regaze.. :( Jam... eit endå større :( (va NM i fjor, så eg fekk kje gått på det då heller) eg får helelr ikkje ver sjå Aslak på søndag.. eller.. muligens viss eg komme heim litt tidlig... å min kjære bror Øystein e heima... va på kaffibaren med han i dag.. kjempekoseligt! men nå treffe eg an ikkje igjen før neste gong han he perm.. sånn jul eller noge.. kjempetrist...

eg e gla i brødrene mine eg...

uansett..
ha ei kongehelg alle i hop.. det ska eg! n(nå he marthe komme for å henta meg)

Elisabeth

3 Comments:

Blogger Merete said...

Må sei meg enige me Ove, litt av ei helg du valgte å reisa vekk på! Eg fekk desverre ikkje me meg så møje av jam, dvs eg fekk me meg sånn ca 1 1/2 lovsang, men bare den litla stonnå eg va der - d va bra :)

5:20 AM  
Blogger Elisabeth said...

ja, eg he prøvd å få det t ei aen helg!men hu jobbe frå 12-24 sånn aenkvar helg eller noge.. å eg må jobba.. å alt sånn.. så det va bare denna helgå i nær/lang framtid det passa... men eg he nå hatt det kjekt eg og!

2:26 PM  
Blogger Merete said...

D e bra du har hatt d kjekt :) Me snakkes i kvell på cellegruppå, eg glede meg! :)

2:46 AM  

Post a Comment

<< Home