Sunday, January 02, 2005

Nyttårsforsett...

nytt år.. 2005.. tiå går fort altså...

har egentlig ikkje litt følelse av at det har våre jul og nyttår, å nå e det eit år te nestegong...

mange he skreve nyttårsforsett på bloggen sin, så eg tenkte eg sko skriva ei litå lista eg og... (ikkje kronologisk rekkefølge)

- ikkje bruka så møje pengar på mat på skulen (kan jo få mat heima ifrå)
- sova meir om nettene
- eda meir fornuftig mat
- trena meg stor å sterk (komme forhåpentligvis te å klara det)
- ikkje spisa så møje snop (eg å Marthe he slutta å eta snop, men det he vel kanskje hu glømt allerede)
- bruka meir tid på Gud
- bli mindre egoistisk
- spara meir pengar (kor vart dei 50 000 eg tjente i fjor av?)
- bli ein bedre venn
- få meg ein type eg e skikkelig gla i, å så e gla i meg
- bli ett bedre menneske
- bli meir frimodige
- trena styrke kvar kvell før eg legge meg

dett var dett... komme kje på så møje meir nå...

her e og ei lista øve ting eg konne blogga om, men som eg mest sannsylig ikkje komme te å blogga om...

- om det å forfølga volvo'a mitt på nåttå inn i hå kommune
- det at ein mann som har vert gift 58 gonge på 50 år, he 4 kåne å meine at han e den lykkeligste mann på jord
- at "shark tale" e ein fantastiske film
- å føla at kroppen min forfalle totalt uten trening på to veke (ser så fram te å begynna å trena hardt igjen nå!)
- at eg he så mange fantastisk gode vennar
- kor trist det blir at Signe reise tebake t England
- kor ufattelig kjedelig det e å gå på nyttårsfest på rådhuset for å få ein innramma ting der det står at eg he fått ei kommunal påskjønning for kultur prestasjonar. (fekk ikkje eit fat eingong som eg he fått 2-3 gonge før)
- at det går an å kutta ut ordet "om" som eg gjor framføre alle "kor" (og enkelte andre ord) eg he skreve før på denne listå
- tvil og tro
- at eg ska prøva å gradera meg opp t svart om akkurat 6 månar i dag (eller, komme vel sikkert mange post'a om det ittekvart)
- at folk på min alder forlove/gifte seg, å at eg ikkje he type eingong (nogen som vil gjer noge med det?)

Elisabeth

3 Comments:

Blogger Kåre Berget said...

- at folk på min alder forlove/gifte seg, å at eg ikkje he type eingong (nogen som vil gjer noge med det?)


hehe.. var en i laget mitt her oppe som forlova seg i går .. jaja.. sitte her i bardu oghenge. heh. var vel igroen bare det, + et skrik til verden hvor jeg ønsker å si det er kjedelig å være skrankevakt:)

6:19 AM  
Blogger Kåre Berget said...

hehe, er nok lite håp i militæret skal du se;P var rektignok på setermoen og besøkte ei bekjent i anledning en ordenspatrulje der.. men som sagt mulighetene er nok heller labre:P får heller vente til dimmisjon.
joda joda. melding slut fra meg.

10:32 PM  
Blogger Arnztein said...

"- at folk på min alder forlove/gifte seg, å at eg ikkje he type eingong (nogen som vil gjer noge med det?)"
...Nå kunne me jo sprunge rundt å sabotert for di folkå som vil gifta seg eller forlova seg, sånn at di ikkje gjørr det. Ved f.eks å spre falske rykter om at di har vært utro og sånt.. Men det blir liksom litt slemt! Så derfor tror eg at eg velge å ikkje gjørr någe med det!
;)
-a-

5:38 AM  

Post a Comment

<< Home