Thursday, March 31, 2005

Paven er dø... NEI, paven lever...

off.. det e med eit tungt hjerte at eg her går ut med at eg tok feil...

ca 2 veke før påske kom eg med min teori om korti paven kom te å dø... Tanken va den at Paven kom te å øveleva påsken.. siå det liksom e den stysta høgtidå.. å så dø rett ittepå... så eg har gått ut i all offentlighet.. (iallefall til familie, venner og bekjendte) og sagt at paven kom te å dø 3. påskedag.. å det va altså på tirsdag.. men e paven dø? nei... men det skjer nok snart.. vurdere om eg ska komma opp med ein ny dato...

for å hedra den fortsatt levande paven, så ska eg ver pave i karneval på fredag.. det kan jo bli gøy!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ehm, heldige Elisabeth får kommentara fra japanera som ingen kjenne. Hehe. Så da måtte e bare kommentere at den forrige kommentare var utrolig morsom!

Uansett: gøy lesning. Ikke av det korteste laget heller, men det e bare gøy.

3:54 PM  

Post a Comment

<< Home