Wednesday, January 05, 2005

har eg holdt mine nyttårsforsett?

ja, i dag e det 5. jan.. å så kan me jo se om eg he brøte nogen av nyttårsforsettå mine allerede...


- ikkje bruka så møje pengar på mat på skulen (kan jo få mat heima ifrå)
--- har gått ein dag på skulen, å ikkje brukt pengar, ligge godt ann te nå!

- sova meir om nettene
--- har sove godt nok, blir nok verre med i nått!

- eda meir fornuftig mat
--- har faktisk åde temmelig fornuftig!

- trena meg stor å sterk (komme forhåpentligvis te å klara det)
--- har begynt å trena igjen, vilt gudd! å nå he Johnny ordna med sånn søknad styr, sånn at eg får sånn toppidrettstilbud på sportsclub, sånn at eg nesten ikkje må betala for å trana der.. ganske greit, så der ska eg å Linn trena oss sterke!

- ikkje spisa så møje snop (eg å Marthe he slutta å eta snop, men det he vel kanskje hu glømt allerede)
--- e stolt av meg sjøl, har åte ingenting snop faktisk *glise*

- bruka meir tid på Gud
--- tja, kanskje litt... lese iallefall fortsatt 3 kapittel kvar dag, men uheldigvis om kvelden, å det e kanskje ikkje då eg e mest opplagt!

- bli mindre egoistisk
--- hmm.. det vett eg ikkje... men det e jo lov å håpa.

- spara meir pengar (kor vart dei 50 000 eg tjente i fjor av?)
--- har kje brukt ei krona.. eller vent litt.. kjøpte meg ny ovetreksdrakt på karaten i dag.. måtte bare ha.. å så he ein bestillt DVD'en frå NM, så den må eg jo og betala litt for.

- bli ein bedre venn
--- ikkje vett eg... sikkert ikkje, men eg prøve å forbedra meg kvar dag! men eg kan jo kje ver så galen, siå eg he så mange vennar!

- få meg ein type eg e skikkelig gla i, å så e gla i meg
har ikkje komme eit skritt nærmare.. nogen som he noge forslag?

- bli ett bedre menneske
--- hmm.. det ska kje ver lett!

- bli meir frimodige
--- sa iallefall i dag at eg hadde feira nyttår på bedehuset, fekk muligens nogen rare blikk.. men eg sa det iallefall. å eg sa at eg hadde hatt det konge!

- trena styrke kvar kvell før eg legge meg
--- å ja, å ja! eg he faktisk det, å eg he plana om å fortsetta med det, ittesom eg he fonne ut at eg bare klare ca 1/4 av det eg klarte før.. skremmande!

hadde iallefall holdt nogen av dei, e kje gale bare det!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hmm... Som du sikker har funne ut e ei lista med realistiske nyttårsforsett litt drid, for du må jo faktisk prøva å holda forssettå. Men itte ei vega må eg sei at innsatsen din e temmelig god! Mi lista e veldig urealistiske, så derfor e det ikkje så nøye om eg holde forsettå mine eller ikkje. Nå har eg faktisk slutta å spisa snop (igjen). Ønsk meg lykke te!!!

7:12 AM  
Blogger Unknown said...

torbjørn frå kverneland æ jo konge! ta deg ein prat med han du! :)

7:50 AM  

Post a Comment

<< Home