Monday, January 31, 2005

lenge siå nå!

ja.. eg e kje død, å ingenting he skjedd meg (som enkelte har trudd) eg he bare ikkje hatt tid te å blogga rett å slett!

det e torsdag, det e blå himmel, det e sol... Elisabeth (meg) skrive melding te Kåre... ver med å bada på strandå? han seie ja.. eg hente kåre... det e 3 grade ute.. snøen ligge endå... komme ner te strandå.. ein gjeng med kite'ara va der... såg ein smule rart på oss.. eg hive av meg klærnå (he nå bare bikini på meg) springe ut i sjøen.. tenke.. hmm.. va jo kje så kaldt dette... dokke heilt onna med heile meg... begynne å gå (prøve å springa) opp på land igjen.. åh! noge så villt kaldt det vart når eg hadde v¨re heilt onna.. står med håndkle rondt meg.. hakke tenne.. kåre seie me må uti ein gong te... eg e klar.. springe uti ein gong te... mennene i våtdrakt ser fortsatt rart på oss.. inkludert ein mann som gjekk tur i grilldress... kan kje forstå keffor...
prøve å tørka av meg vann å sand... hive på meg klær å går mot bilen igjen.. ja.. nå he eg endelig bada i sjøen i år... det va gudd.. men kanskje 27 januar va litt seint? :P

IMPULS: åh.. det e eit så bra tiltak! føle det e gudd! kan virkelig kjenna at Gud e der altså.. dei gjer så møje bra! å det at me fekk "en helt overkommelig disippel" av knut tveitereid, impuls og bibelselskapet e bra! åh.. ser nå fram te sommaren 2006 med impuls festival ute! Trur virkelig at det kan bety ein forskjell i folk sine liv!

æ! ein stor edderkopp vandre oppøve veggen..

viss nogen frå bibelgruppå mi lese dette her så vil eg bare sei: Eg sette ufattelig stor pris på dåkke.. å det e så vanvittig godt å ver i eit sånneit fellesskap.. dåkke e ein utrulige gjeng... å eg takke Gud for at han gjort sånn at me kan samlast for å snakka om han! e kjempegla i dåkke alle i hop!

4 Comments:

Blogger Botswana in our hearts said...

ja, me har ei fantastiske gruppa!! Gud e god! han har virkelig velsigna oss!! kjenpe gla i dg og! me e litt sentimentale fortiå, digge d!:)

8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Takk te deg for at du e en del av bibelgruppå!!! Den hadde ikkje vore det sama uten deg!

Signe: Eg ser jaffal på deg som en del av bibelgruppå, for eg håpe på at du begynne igjen når du kjæme heim fra England!

GOD BLESS

2:16 PM  
Blogger Elisabeth said...

ja, Signe! me e heilt klar for at du e med i bibelgruppå når du komme tebake igjen! savne deg!

2:34 PM  
Blogger Kåre Berget said...

bading ja, konge det:) var kult..

tenkte jeg skulle skrive en liten omhandling på det sjøl, men ikkej fått tid, dengang ei..
må gjentas en gong =)

joda joda, må løpe.. skal inspisere rekruttene, må ha bra vask sjø!

3:27 AM  

Post a Comment

<< Home