Tuesday, September 27, 2005

Trenge litt hjelp....

Eg har jo ein fantastiske bil... min fantastiske (og la meg gjenta fantastiske) og nydelige mazda 323... konne ikkje fått ein finare bil! (?)
Men an har jo ikkje navn, bare ein fantastiske personlighet... å han trenge eit navn.. Det e ein han.. Eg kan jo kje ha ein jente-bil...
Te nå har eg bare fått forslag som "Oddgeir" og "Howie D" av Øystein, og navn som "Marnstein" "mazthe", "Olga", "lille blå-grå" og "Mazlof" av Arnstein...
Eg trenge hjelp... nogen som har eit forslag?

bilen 014

bilen 003
Ifølge Øystein så e det setetrekke i førarsete som gir bilen personlighet, eg e litt usikker, å vurdere å bytta det ut... men eg får kje lov, for den har ein sånn praktisk mobil-lomme, med plass te alle i bilen sine mobilar på siå...

5 Comments:

Blogger Lillian said...

hehe, klare du ikke finna navn t bilen din.. kan tenka meg at d ikke e heilt lett nei.. trur kanskje ikke eg ska kåma me så mange forslag, for du vett ke navn eg tenke på.. ja, nok om det...
kosa deg fram øve...
gla i deg:)

9:57 AM  
Blogger Elisabeth said...

det blir ikkje avgårde, kåre.. sorry dina... te nå ligge ansjosen best ann.. å det seie jo litt...

1:02 PM  
Blogger Kåre Berget said...

ikkje bøff navnet mitt dina=P

1:42 PM  
Blogger Arnztein said...

hadde hørts kulare ud med "Berits take away".. men då e det jo litt kjibt at eg ikkje kjenne någen som hette Berit..

Eg stemme fremdeles for "Mazlof".. siden det e ein Mazda, og siden du har behov for han.. (for di som har litt psykologi-kjennskab, så tar di ka eg sikte te.. hehe..)
eller sjølsagt lille blå.. eller lille blå-grå.. eller lille stygge blå-grå.. mange variasjonar som kan vera bra der!
..
Ka med Lille Stygge Blå-Grå-Berits Take-Away?
hmm..
jaja.. Oddgeir va ikkje gale det heller..
Kosa deg heima! Me talest ittequatt! :)
-a-

8:05 AM  
Blogger Kåre Berget said...

mazlofs behovspyramide. tørr vits arnstein. tørr.=P

10:51 AM  

Post a Comment

<< Home