Monday, October 03, 2005

Ensom?

E eg ensom? tja.. Eg vett ikkje... Kjenne meg muligens litt ensom...
Eg kjenne meg litt ensom på skulen.. ikkje nogen der som eg klaffe heilt fantastisk med.. ingen Dina der, for å sei det sånn...
Kjenne meg litt ensom på UF... eller, ikkje ensom kanskje.. kjenne bare savnet itte alle som eg pleide ver med der.. men det e jo folk der endå... men det mangle liksom noge...
Kjenne meg ensom heima... e for møje heima, har jo så korte dage... lite å gjer...

litt leie meg...

i helgå e det NM, kan kje sei eg e klar te det.. har våre sjuge, å kondisen e fremdeles på bunn! forbønn mottas med stor takk! ankelen trenge og ein stor porsjon forbønn for å bli klar te helgå! komme te å slita med den!

positive ting:

E ikkje ensom når eg e med dei vennane eg har her... så takk te dåkke!

Dina komme heim på fredag...

mitt kjære søskenbarn som fekk ein unge for 6 dage si va sjå bestemor å bestefar i går, når me feira bestefar sin 68årsdag... å han va så skjønne.. låg å sov i armane mine.. *vilhavilha* men eg trur muligens eg ska venta te eg har våre gift ei stond...

ska på Rudi + M W Smith konsert 14. oktober og kaizer 26 nov.

Marthe e heima.. konge å ha hu heima.. sjøl om det bare e te fredag.. komme te å savne na når hu reise te Kenya altså... men eg ska jo på besøk!

2 Comments:

Blogger Lillian said...

ensome.. kjenne t den.. savne live eg hadde i fjor, sammen med alle vennane mine. va ute å såg lost sammen, va på uf sammen..

for å sei d eg hadde plana om, e at eg savne deg å d vennskape me hadde då.. føle at vennskapå mine e blitt redusert sidne eg flytta t denne utrulig kjedelige plassen.. savne alle heima.

sette pris på smsane me sende t kvarandre, du hjelpe meg en del der. for då vett eg at eg fortsatt har venna heima.
gla ideg..

5:20 AM  
Blogger Arnztein said...

Gratla som norgesmestar.. igjen.. sjøl om det bara va pingle-kontakt og ikkje fullkontakt..
;)
Ha ein strålande dag sånn ellers!
:)
-a-

6:47 AM  

Post a Comment

<< Home