Friday, October 21, 2005

I ord og bilder...

javel... eg tenkte eg konne skrive nogen ord...

å eg ska skriva om 4 ting trur eg... fyst:

søt okse
ke gjær 30 kg av denne oksen, og AKKURAT denne oksen i vår fryseboks?!? lure dåkke på om an smake godt? eg vil sei nei... mor, far og Tore syns han gjer det... han smake villt.. omtrent sånn så ein elg, eller ein hjort.... eg syns ikkje sånn smak e særlig godt, så eg syns ikkje det passe seg å spisa eit så søtt dyr.. å iallefall ikkje som taco-kjøttdeig, sånn så tore lagte delar av han...

tegning
eg fekk ein tegning av ein liten gutt på karaten.. eg e trenar for far hans og han på tirsdagen, å på onsdagen e eg trenar for søster hans, å då sitte han og faren og ser på å vente te dei ska trena ittepå, å då tegna han ein tegning te meg... vart litt glad inni meg då!

strikketøy
Arnstein sa eg måtte skrøyda øve mine husmor egenskapar på bloggen... eg har strikka bursdagsgave te Dina... eit skjærf og vottar.. syns sjøl dei vart fine... Dina: viss du ser dette før du he fått dei i posten.. så bare lokk auene.. dei e iallefall sendt...

å så ein liten anbefaling te slutt:
popcorn, is og kaka
misslykka sjokoladekaka, popcorn og is e kjempegodt i lag... (og kvar for seg og forsåvitt...) så viss nogen her heima har lyst å ver med meg å spisa det, så e eg villt klar... å te mine faste kake-, is-, og popcorn-spisera... Elisabet, Dina og Marthe... eg e villt klar te dåkke komme heim for å spisa det!

2 Comments:

Blogger Merete said...

ke me is, kaga å popcorn når me ser lost i mårå? eg glede meg!! :)

2:46 PM  
Blogger Botswana in our hearts said...

å det såg godt ut!!!!! glede meg te neste helg! :D

5:58 AM  

Post a Comment

<< Home