Wednesday, December 07, 2005

I dag er det den 7. desember...

fytti så villt slakke eg he våre i det sista!!! ska prøva å komma litt inni bloggingå igjen...
møje har skjedd si sist.. eller har det det? eg har våre på besøk sjå Øystein og resten av gutta han bur med.. å det e litt interessant å ver med 5 guttar ei heil helg... Å så fekk eg troffe Elisabet som og kom te Oslo.. konge!
eg har trent ein del...
eg har fått igjen eksamensresultatet... B... *glise* panikklesning seire øve lesing øve lengre tid igjen!
eg har i det sista våre lite på skulen, av to grunnar :
1. forelesara har våre sjuke
2. for lite søvn...

grunnen te at eg har fått ein smule lite søvn e nok muligens ein gutt/mann med navnet Svein Arild....
an e Håbu.. men fytti så jille an e for det om... så nå he eg fått meg type... *glise*

det var alt for denne gang...

SNART REISE EG TE KENYA!!!!

5 Comments:

Blogger Aspis said...

Fått deg type?! :O Hendelse!

Gratulerer! :)

3:38 PM  
Blogger Merete said...

Eg har jo sagt d te deg, men aligavell; Gratulera!

Å ang skippertaglesing vs lesing jønå heila åre - eg støtte den! Jaffall føreløbigt, så får eg sjå ke eg seie itte KL-eksamenen :p

3:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gratulera med type!
Gratulera med B paa eksamen!
Gratulera med valg av land aa feira julaferien i!

Eg glede meg masse te du komme, og eg har allerede funne en del motiv eg tenkte at du kunne ta bilde av. Blant aent maa du ha et bilde av en butikk saa hette "Guns and cameras." Der selge dei pistola og fotoapperat i tilfelle du lurte...

Ta med deg bilde av SveinA te Kenya daa. Eg maa jo veta kem han e i tilfelle eg treffe paa an en dag.

4:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gratulere med type! Koselig å høre at nokken har det bra... (ikkje missforstå, eg har det ikkje så verst, berre latar som no på natta (er kanskje litt misunnelig på dei som ikkje er single, også, da)) :)

Gratulere med B på eksamen også! Flinke jente!

4:31 PM  
Blogger Arnztein said...

Har sagt det foer, og eg seie det igjen! Gratla med type!!
Beklage igjen den litle "glippen" paa flekkeroeya.. ;)
Kongeligt at du fekk B paa eksamen! Kanskje det blir naage fornuftigt udav deg óg ein dag?
Ha ei goe jul og nyttaar i Kenya!
og hilsa maen din!
klem fra brazil-fararen
-a-

4:34 AM  

Post a Comment

<< Home