Monday, October 10, 2005

NM

NM og Marthe 120
"beste utøver, NM Lørenskog 2005"

ja, då vart eg norgesmester i år og.. sånn konne det gå...
e ikkje akkurat det mest imponerande eg har våre ute for, for å sei det sånn... å det va bare i semi-kontakt...
Det va ein sorgens dag, når eg fant ut for 1,5 veka si at motstanderen min i fullkontakt hadde trokke seg, å eg ikkje fekk gått det... for kossen i alle dage kan eg imponera i fullkontakt i Norge, for å bli trokke ut te å ver med internasjonalt, når ingen vil møta meg!?! det spørsmålet forblir ubesvart...
så eg måtte nøya meg med semi-kontakt, det det e lov å sparka og slå så hardt ein vil, men det e med beskyttera, noge som gjer at det ikkje blir så gøy!
Eg følte eg ikkje hadde noge aent valg enn å vinna av 5 grunner
1: eg va den einaste fullkontakt utøveren
2:eg va den einaste med NM-tittel frå før
3:eg va den einaste svartbelten
4: hu eg møtte i finalen va frå bryne
5: eg e trenar for hu eg møtte, kor flaut hadde det vel kje våre å tapa då?

så derfor vant eg... takke Johnny for god hjelp underveis...

kom og på tredjeplass i kata, å det e eg kje litt fornøyde med eingong! hu som kom på andre va kje litt god.. å eg tapte mot na! hekkans dommera! (ikkje bare eg så syns dei dømte feil altså!)
greit nok eg gjekk dårlig, å ikkje litt opp mot mitt besta, men alikavell! men for å sitera trenaren min Tom, så hadde eg våre sjuke å ikkje fått trent skikkelig i to veke, så det va kje min feil..
kanskje ikkje, men dommera som ikkje har peiling på ke dei holde på med, burde ikkje sotte å dømt kata, for det e vanskelig!

jaja.. klarte å karra te meg "beste utøver" prisen og... så det konne jo våre verre... å den va faktisk fin.. imotsettning te dei to andre eg fekk, som eg hadde 3 nesten like av frå før... men nå va det tri nye pokalar på hyllå...

2 Comments:

Blogger Lillian said...

gratulera.. har sagt d før, men nå fekk du d her og..

10:34 AM  
Blogger Aspis said...

hahaha! Eg må le - for et kongeinnlegg! :D

5:37 PM  

Post a Comment

<< Home