Tuesday, November 09, 2004

oslo igjen..

ja, då reise eg t oslo igjen om nogen timar.. har kje akkurat pakka endå, men det komme vel.. har jo heilt fram t klokkå 7 i mårå tidlig.. å snå e jo klokkå bare litt øve 11...

off.. he gangsperr itte vektetrening i går.. gudd.. men eg frykte koss det komme t å ver i mårå...

jaja.. kosa dåkke heima.. eg komme heim på fredag.. å forvente ein voldsomme velkomstkomitè...

håpe alle komme på UF på lørdag då! komme nok t å bli bra!

uansett.. nå må eg gå!

gjerna send ein melding eller noge t meg når eg e i storbyen.. kan jo væra litt skummelt det for lille meg.. hehe...

men.. hadde våre kjekt med meldinga.. reise ikkje med nogen som eg e med t vandlig, men det e jo nogen av dei så e greie då! å lærarane e svært sære.. men dei e sjæf!

jaja.. viss nogen sko føla seg kalla t å senda ein melding så e nr mitt.. 47667773...

(denne posten vart kje så lang då? eller vart an d Ove?)

Elisabeth

1 Comments:

Blogger Botswana in our hearts said...

ja, føle du e møye på fartå i det sista! ser dg desverre ikkje i helgå.. ska t horve på "ungdomstinget" men ha ei super tid i oslo og ei bra helg! hils t uf fra mg:)

8:53 AM  

Post a Comment

<< Home