Monday, November 08, 2004

trening

ja, å eg som va bekymra for å ikkje få trena i dag...

eg forsov meg t dei 2 timane eg sko ha på skulen i dag.. tar egentlig ikkje det så tungt.. sko ha timar frå 09.35-11.05.. men eg våkna ti øve hall 10.. å tenkte.. hmm. jaja.. å så sovna eg igjen..
ca kl 12 skreiv eg melding t dina å sa at eg kom å henta hu, å at hu sko ver med meg å jogga i Njåskogen enten hu ville eller ikkje, å at hu måtte ha ein god grunn t å sei nei.. hu prøvde seg på at hu va trøtt.. men det va kje ein god nok grunn.. (hu he sagt at eg ska sei at hu ska, og ikjke spør om hu vil) så då vart det ein liten springetur... å Dina va fornøyde hu, kom jo igjennom heile løypå (5km) uten ein pause.. så då e det jo gudd..

rett itte eg hadde skreve melding t Dina å sagt at hu sko ver med å springa uansett, så fekk eg melding av min trenar Magne om eg ville ver med å ver trenar.. jo, og konne nå det, å eg lurte på kor ti han henta meg då.. å då fekk eg tebake, at jo, eg måtte nå ver med å trena vekte fysste.. så eg trente vekte for fyste gong på sånn.. *tenke* 3 veke før NM.. så muskelmassen min e borte... 30 i benk gange 10 eller noge.. vett kje om eg e heilt fornøyde med det.. men men.. eg må begynna å løfta meir... (løfta jo mange andre ting enn bare benkpress då)
så i mårå så komme eg jo t å ha så sykt gangsperr.. å eg vil kje tenka på onsdag.. men men.. det e jo litt kjekt og.. å følelsen av å ha pomte muskle e jo litt rar.. det e på ein måte gudd... men på ein måte ikkje det i det heila.. bare rart liksom...

ja, å så va eg trenar for Ålgård karateklubb... (får penga for det å greie.. hehe.. dei betale meg for å ver trenar!)
eg blir heilt leie inni meg av å se på dei (unnskyld Eli, bare å beklaga, men eg må skriva det... å du e ikkje ein av dei dårligaste for å sei det sånn!)

eg e sikker på at 90% av mine nybegynnara som he trent si slutten av august e flinkara enn 90% av dei som trene der, som har ymse grade, som eg nok ikkje e så sikker på om dei sko hatt i det heila.. eller.. det e enkelte som IKKJE sko ha hatt graden sin i det heila!

men men.. det e jo kje alle som e så priviligerte som meg som får lov å trena med dei beste trenarane i landet..

så då vart det 3 treninga på meg i dag... å det blir 2 i mårå... så.. då blei det litt trening denna vekå og.. gudd!

Elisabeth

0 Comments:

Post a Comment

<< Home