Sunday, November 07, 2004

Oslo

ja, natt t fredag så sov eg på toget t oslo.. eller eg prøvde å sova.. sov ein goe del og trur eg... monica (mitt søskenbarn) møtte meg på Oslo S.. å så tok me turen opp t hu, å åt frokost.. va koselig... sånn i 4 tiå kom hennas forlovede heim, å så åt me middag, før me reiste ner t *tenke* lillestrøm kanskje.. der han sko trena med Natan (som jo då ska ver forlovar t Kristoffer, og så Monica he store planar om å spleisa meg med) mens dei trente så gjekk eg å monica rondt å shoppa littegranna... å så kom dei å henta oss.. å så reiste me t Oslo Kristne Senter (oks) får å gå på sånn ungdomsmøte ting... der traff eg eit aent søskenbarn.. Olav... han såg kul ut! heilt svarte klær, å kraftige kjettingar rondt omkring, å ein gjeng med nagla.. hehe. han såg faktisk litt tøff ut!
itte møte så reiste me heim å såg ein film, å både eg å kristoffer sovna, og monica som ikkje hadde lyst å se den filmen vart sittande å se an åleina..
på lørdag så såv me lenge, før me reiste ner t oslo å gjekk rondt omkring.. å HEILE byen va jo øvebefolka av bergensara.. off.. det ska kje evr lett!
om kvelden sko me på fest t ein eller aen som fylte åre... å der hadde dei lagt t det sykaste anlegget, å hadde røykmaskin, å lyskastara og alt slags mulig rart inni ei vanlige stua.. såg jo litt tøft ut då.. å så i tillegg va det sånn harry-fest.. va nogen som såg litt kule ut (bl. a. Kristoffer og natan.. og ungdomspastoren på OKS som hadde på seg ein strame rosa singlett og eit kraftig gullkjede) jo, det va ganske goe gang.. og nogen av dei guttane va temmelig flinke t å dana limbo.. dei kom pigede onna den innen når an va på høyde med deiras egne kne.. aldri om eg hadde klart det! mitt kjære søskenbarn Olav va og der.. å då hadde han og fått den sykaste hanekammen med piggar.. å små piggar rondt omkring ellers på håve... å an såg fortsatt tøff ut! men han har liksom det snillaste ansiktet sånn ellers.. hmm.. han e tøffe!
sånn litt utpå kvelden så reiste meg, Monica, Kristoffer og Natan heim igjen, å såg ein film å åt is.. å Natan sa an va 26.. noge som gjer at eg tenke at NEI Monica.. det komme ikkje t å fynka med å spleisa osse.. han va nå ein greie kar han altså.. men kanskje ikkje heilt meg.. å så e an jo frå nederland og snakke dårlig norsk då.. eller.. det va egentlig ikkje så gale... Men han va ein greie kar.. det va an.. men for gammale...

i dag så sto me opp seint, å åt mat.. å så kjørte dei meg t stasjonen sånn kl 3.. å så å 15.11 gjekk toget.. å eg måtte sitta atmed ein militærdud som ikkje sa eit ord.. å då sa kje eg heller eit ord... når me kom t Bø, så oppdaga eg Håvard å Lars.. for dei hadde våre på sagavoll... men dei gjekk å satte seg i ei aen vogn.. så eg vart fortsatt sittande der eg satt med ein militærfyr som fortsatt ikkje sa nogenting... men på kristiansand så kom det ein skog med sånne fjortissjente som hadde våre på håndballcup, og som ikkje hadde sitteplasse, for toget va fullt allerede... å dei maste noge sånn villt.. så eg bestemte meg for å gå t "bistroen" som det så fint hette.. men så langt kom eg aldri.. for eg traff på Lars, Håvard å Øyvind... å eg satt å snakka med dei resten av togturen.. koselig det! eg å Øyvind satt på golvet å måtte reisa oss opp kvar gong det kom folk.. men me hadde visst godt av litt trim fant me ut.. iallefall han som ikkje tok meir enn 20 situps på testane i militæret... så der satt eg med øyvind i grønne militærklær, Lars i donald-uniform og håvard i marineuniform.. som forsåvitt va heilt grei.. nesten sånn dressbuksa og skjorte ting.. eller, det va vel omtrent det det va... va iallefall kjet å snakka med dei! å det va litt flaks og.. for mobilen min hadde sjølsagt tatt kvell siå batteriet gjekk, så håvard sa at han konne kjøra meg heim, så slapp eg ringa å spør om dei konne henta meg... gudd det...

gjekk jo glipp av ei kongehelg heima då... men eg hadde det kjekt eg og.. å eg prøvde faktisk å reisa ei aen helg t oslo, men det gjekk ikkje... så...

jaja... koselig...

Elisabeth

0 Comments:

Post a Comment

<< Home