Monday, December 27, 2004

flodbølga...

det e jo heilt vilt! her sitte eg heima i ei goe å varme stua i Norge, å ser på heilt forferdelige bilde på TV...

det e heilt sykt ke naturen kan få t! eit jordsjelv på 9, kan tydeligvis gjere temmelig møje skade! te nå e det 23000 omkomne.. kor sykt tall e vel kje det? nesten heile Time og Klepp kommune tesamen det!

13 norske te nå bekrefta omkomne... 3 av dei barn... fortsatt mange norske som dei ikkje har komme i kontakt med...

tenk deg då: stå i resepsjonen med din 8 mnd gamle baby i armane, å så komme det plutselig masse vatn som rive ungen din ut av armane dine, å så ser du an aldri i live igjen.
masse døde kropper som ligge rundt omkring, små ungar som e døde og henge fast i gjerde og tre. ungar som ikkje kan finna igjen foreldrene sine, folk som har mista absolutt alt. plutselig blir ferieparadiset forandra t eit helvete på jord... folk går rondt å leite itte savna familiemedlemmar, folk som e i sjokk, folk som har fonne sine døde familiemedlemmar. foreldre som må begrava sine kjære små barn i massegrave.
det e så villt.. går kje akkurat ann å forestilla seg kor gale det e!

http://blade.vg.no/bilder/bildarkiv/1104148309.74265.jpg
http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1104133495.98892.jpg
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/41/418/418629/asi17.jpg

måtte bare Gud vera med dei!

1 Comments:

Blogger Kåre Berget said...

hm, vet ikke helt hva jeg skal skrive.. men jeg har hatt problemer med pcen siste dagene, så har ikke fått skrevet noe på blogen.. skulle til å gjøre det nå, men leste hva du har skrevet. og det du har skrevet dekker ganske godt hva jeg hadde i tankene..

er så uffatele sjukt.. trur ikkje me engong er litt i nærheten av å fatta ke så har skjedd.. uffatele..sjukt..ubeskrivelig..trur ikkje eg klare beskriva koss det er uansett..så kan heller bruka tiå på å hjelpa de..på den lille måten eg kan..

..kåre..

4:32 PM  

Post a Comment

<< Home