Thursday, December 16, 2004

feilsøking

på tirsdag på treningå så tok dei fram nogen av dei så ska gradera seg i helgå.. å fekk dei t å gå ein kata (å gå masse teknikka i eit sånneit mønster.. ganske tøfft når det begynne å bli litt vanskelig)

uansett... når dei då va ferdige så seie Magne (trenaren vår): Lissi.. ke dei gjor feil.. ke konne dei gjort bedre osv.. å så ska eg stå der å ramsa opp alt dei gjorde feil.. å då glømme eg jo sjølsagt halvparten... å så komme eg på det igjen når andre begynne å sei ke dei gjor feil.. off.. eg e imot å få den rollen som ska finna feil på folk som begynne å komma litt opp i gradene sjøl... emn det måtte eg då altså gjer på sånn 3-4 stk.. å fyste gongen hadde eg kje fått beskjed om at eg sko se itte feil heller...

i dag va eg trenar i 3 timar... sko ver trenar i 1,5 time.. e liksom heilt greit det.. for det e jo tross alt nybegynnerane mine.. å eg vett ke dei kan å ikkje.. å eg he våre trenar for dei så lenge dei he trent karate.. å med dei kan eg gjer så eg vil, å dei trur på alt eg seie.. så då e jo livet gudd! siste gong eg hadde dei i dag.. eller eg blir muligens trenar for di itte jul og...

itte eg hadde våre trenar så sko eg trena sjøl.. hadde eg iallefall tenkt.. men dengang ei... Tom (han andre trenaren min): Lissi, velg kem du vil ver trenar for i dag.. javel tenkte eg.. å tok grønbeltene... (angre litt på det) dei e dei så ska gradera seg høgast opp nå i helgå... å så sko eg ha dei lenge.. alt for lenge.. for dei har tesamen (ska opp te to forkjellige grade) 3 kata'ar (viss me då ser vekk i frå 2 enkle som eg ikkje rekne med) å det å bare gå 3 kata'ar på sånn 1 time.. det blir kjedelig det! å eg fant kje så møje feil på dei heller.. han så hadde 3 av kata'ane, så sko opp t høgast grad (dei to enkle og ein te) gjekk så å sei feilfritt.. så det va kje noge å sei på han.. å dei to andre som sko opp te graden onna han hadde forsåvitt roen dei og... litt sånn småting.. men ikkje noge å bruka øve ein time på... vanskelig å finna på noge å gjer t dei då.. å når eg då gjor det.. å begynte å gå igjennom timg så dei va usikre på, å så dei ville gå igjennom.. så kom Magne bort å sa at nei, dei måtte gå kata... så då måtte me gjer det ei stond t.. syns nesten litt synd på dei.. blir litt kjedelig å gå dei samme om og om igjen.. men te slutt så fekk eg beskjed om at dei bare konne få begynna å strekka ut.. så då fekk eg endelig fri.. men.. hmm.. har kje trent sjøl i dag.. litt drid!

sikkert ikkje så finne så veldig stor interesse for akkurat dette her men...

Elisabeth

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja Dina, du e kinderegg. Eg e blond. Me n eg vett kje ke så e verst av dei alternativå... Eg forstod jaffal ke Elisabeth meinte med feilsøking. Hu sko jo se/søka itte feil på dei så gjekk kata!!!! Altså, feilsøking.

11:10 AM  
Blogger Elisabeth said...

takk marthe, takk marthe... godt nogen forstår det...

2:27 PM  

Post a Comment

<< Home