Monday, November 22, 2004

helg, og mandag.

litt lenge si eg he skreve nå.. møje he skjedd si sist.. for det mesta har eg ikkje sove.. men gjort alle andre ting istedenfor.. å det he jo forsåvitt våre kjekt...

på fredag va eg å såg grease... det va kjekt... dei va flinke...
å på lørdag va eg på Petra konsert.. va konge det! å så fekk eg dei t å synga bursdagssang for Elisabet ittepå... hehe... hu vart litt flaue då.. noge som gitaristen i Petra og påpekte...
på søndag va eg i 18årsdagen t Elisabet.. det va jo og kjempekjekt...

i tillegg t dette så he eg steldt.. å lagt meg temmelig seint.. nått t lørdag la eg meg ca 4.. å nått t søndag ca kvart øve 5.. å så va det opp å stedla ca hall 7.. lykke til med å ver våken då seie bare eg... men eg ødela ingenting, å eg drepte ingen kyr, så då ligge me jo godt ann...

på vei heim i frå varhaug (og Ove) på lørdag så va det plutselig ikkje luft i det eina dekket.. i følge johanne va ikkje dette særlig lurt å kjøra på.. så på den 4. bensinstasjonen så fekk me fylt luft i dekket.. å så kjørte me heim.. ein del seinare enn planlagt.. så eg sov i stuå den nåttå, sånn at eg sko klara å komma meg opp ein time seinare...

i dag hadde eg tentamen i SK.. hadde ikkje akkurat lest, men det trengte eg visst ikkje ha gjort heller.. men eg va så trøtte.. å så forferdelig trøtt.. men det gjekk nå greit nok håpe eg...

va på cellegruppa i kvell.. å merete hadde den fantastiske ide'en om at me sko skriva ein lapp med oppmuntrande ord t kvarandre, å legga det i ein knvolutt så me sko lesa når me kom heim...

eg e heilt rørt øve innholdet i lappane eg fekk.. å eg e så fantastisk ga og takknemlige for alle dei goe vennane eg har!

å eg håpe at eg og fekk skreve ner litt om kor møje dei betyr for meg!

nå e humøret på topp.. i mårå synke det nok kraftig når eg MÅ jobba med særemne som ska framføras på torsdag.. men fram t då e eg gla!

Elisabeth

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bra du e gla! :)
Sorry at eg ikkje fekk blitt med på stedlingå på søndagen, men eg måtte hjelpa bror min som sagt.. Hadde eg visst at du va så innsti trøtte og sleden hadde eg prøvd å omprioritert litt.. men.. jaja.. Du øvelevde jo, og alle kyene og kalvane òg såvidt eg forstod, så.. Då e jo alt bare gudd!
Ha ei genial vega og lykke te på særemne!!
-arnstein-

6:06 AM  
Blogger Merete said...

eg blei og heilt rørte når eg leste mine lappa! eg fekk di nå i dag, d va kanonkjekt å lesa di! kan leva lenge på dei! :)

eg e så glae for at me har blitt bedre kjent, eg fatte kje keffor me brokte så utruligt lange ti på d :P

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

E du og ove samen eller?

8:43 AM  
Blogger Elisabeth said...

nei.. å kem e du? våge kje ein gong å skriva kem du e eingong... hmm...

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home