Monday, November 29, 2004

sjuge

sist vega va drid.. nogen lyspunkt sjølsagt.. det sosiala va kjekt.. men fytti så stress!

hadde jobbehelg.. å sov ingenting i helgå... på onsdag så måtte eg skriva heile særemne som eg ikkje hadde klart å begynna på før... å som sko framførast på torsdag.. men he skulen satt opp mattetentamen samme dag som eg ska ha særemne? eller det va vel kanskje norsklæraren som satte meg opp på særemne samme dag som mattetentamen.. men alikavel.. så eg måtte jo øva t det og..

på torsdag va eg heilt ødelagte! dautrøtte å fæle å hadde vondt i håve.. men eg måtte ver trenar å trente for det om... å så va me å bowla ittepå.. som jo va kjekt...

på fredag så va eg fyst på skulen i 8 timar.. så reiste eg heim, reiste på stedling.. å Gud helbreda scooteren min på vei bort... gudd det....

men ja.. va på saron ittepå.. å eg må sei det at viss nogen saronsfolk lese dette.. så hallo.. begynn å ver litt sosiale med folk.. når dei me kjente gjekk.. så va det *tenke* ingen som snakka med oss... så då gjekk me jo bare te slutt.. føle oss ikkje særlig velkomne der akkurat..
for å sitera marthe: det e LENGE t eg går på saron igjen...

lørdag va eg småsjuk... å hadde ein kjip dag heilt t eg reiste på UF.. det va gudd.. sykt med folk å goe gang..
va sjå Albert og Audun t i sånn 5 tiå ittepå.. å det va jo kjekt.. men kanskje ikkje så lurt si eg sko stedla... va litt trøtte på søndag.. iallefall si eg sko ut å springa med Dina og Kristine kl 2..

søndag kvell va me på møte på bedehuset å hørte at Aslak talte, eg satt mellom ein sovande Albert og ein sovande Audun... sjøl om dei hadde sove betraktelig møje meir enn meg.. itte det så vart folk med heim t meg å åt kaka og is...

Dina tar jo heilt av for tiå.. å pga hu så kom ein som hette Olav bort.. når Albert ringte te an.. eller dina burde vel ha skremt an vekk med den telefonsamtalen.. men an kom nå...

i dag va eg ikkje på skulen.. syns litt for synd på meg sjøl t det.. eg e sjuge og då.. men eg orka ikkje lesa religion når eg sto opp.. for me sko ha prøve.. så eg la meg bare ner å sov t ca 1.. trur eg hadde godt av det... så kom elisabet.. å eg åt frokost.. å hu åt vel for 3. gong kanskje..
å så va eg trenar på Ålgård.. i følge Eli va eg ganske bitch i dag.. å ja.. eg ska innrømma det.. sjuk å så lett irritabel så eg va i dag.. men.. jøje meg så dårlige mange av dei e!

å så he eg våre på kinaen i dag.. koselig det.. eg, marthe å elisabet... å så va me her sjå meg ittepå.. kjekt å snakka litt av å te... kaffien på kinaen e faktisk ikkje litt god eingong, sjøl om dina meine det..
eg trur eg lar ver å gå på skulen i mårå og.. føle ikkje at eg har noge der å gjer..

trur eg må sova nå...

Elisabeth

0 Comments:

Post a Comment

<< Home