Monday, December 06, 2004

tittel?

ja..
vett kje heilt ke eg ska skriva i dag.. men det blir vel ein del...

sist vega va kje akkurat gudd.. va litt sjuge... å sånn.. va på mini-FN på st. olav på onsdag og torsdag.. det va jo forsåvitt greit.. lekte at me va FN.. greit det liksom.. på fredag hadde eg kjemi-tentamen.. å så flinke så eg e i kjemi så kan eg jo be om å få ein 2'ar eller noge.. så viss nogen e flinke i kjemi, å he ein trang t å hjelpa meg t å forstå det faget.. så e dei velkomne t å hjelpa!

på lørdag va eg på undheimsrevyen.. dei va sykt flinke... Harald, som eg trene i lag med va villt flinke t å synga.. klem fekk eg og av han itte dei va ferdige.. an e temmelig flinke t å synga! det å se ein eg e trenar for i rosa hotpants va jo forsåvitt og ein opplevelse...

på lørdagskvelden så sko eg, elisabet, johanne å lillian t sandnes.. både lillian å johanne kjørte, å dei hadde ein elisabet(h) med i kvar bil... plutselig så oppdage me at onkel politi står å stenge veien i begge retninga.. jodå.. då tok dei promillekontroll av alle bilane som kjørte forbi i begge retningane... dette resulterte i at lillian og johanne fekk blåsa 2 gonge kavr.. eingong på vei bort.. å ein på vei tebake... eller.. lillian slapp visst andre gongen.. men uansett.. eg å Elisabet hadde jo og lyst å bli promilletesta... så når me kom kjørande heim sånn i hall to tiå så sko me henta bilen t Elisabet for å så kjøra bort for at hu sko bli testa på vei bort, så sko me bytta sjåfør, å eg sko bli testa på vei tebake..

i bilen på vei bort så ser me at klokkå nerme seg to.. me snakke om den muligheten det va for at politiet hadde fått bekjed om å pakka samen klokkå 2... men me tenkte at når dei hadde stått så lenge.. så konne dei iallefall stå te klokkå vart 3... men NEIDÅ... 0202 komme me kjørande.. å der står politiet å pakke samen.... eg vart så leie meg.. eg så hadde sett så fram t å blåsa i det plastikkrøyret for å finna ut at eg forhåpentligvis hadde 0,00 i promille...

eg gjekk å va leie meg på grunn av det heilt t eg la meg i sånn 3-halv4 tiå... e forsåvitt litt leie meg endå! mor meinte på at eg ikkje burde fortvila ittesom hu hadde hatt lappen i 25 år, men hadde heller aldri blåst.. men eg he jo tross alt hatt lappen i 5 månar! å ohanne hadde hatt an i 4 dage.. å då hadde hu allerede blåst 2 gonge..

verden e urettferdig altså...

i går så ringte Elisabet å sa at me sko gå på møte.. javel tenkte eg.. å stille opp.. (mor å far va og der) men itte sånn 10 min så fant me ut at... ke i alle dage gjer me her.. hadde ikkje fått nogenting ut av å ver der trur eg.. så me fant ut at me sko gå.. saken va bare den at me va innesperra... det satt eldre menneske som sikkert syns det va svært givande å hørra på eit eller aent kor som besto av eldre menneske synga.. men det syns kje me.. så i deiras andre sang, så reiste me oss opp å gjekk... Merete lo ein del.. å eg å Elisabet visste kjeheilt ke me syns om situasjonen.. men me kom oss iallefall derifrå.

så reiste me opp t LEif å såg ein Thriller... å eg HATE (far seie at eg ikkje ska bruka det ordet.. så eg må vel egentlig skriva mislike sterkt!) sånne filmar.. eg blir jo redde!
filmen hette Blackout.. å Vidar fekk meg t å støkka... så reiste eg heim, å sovna med religionsbokå t Johanne i hendene, ittesom eg måtte låna den siå mi låg på skulen, å eg sko ha religionsprøve i dag.

i fyste time i dag så leste eg det eg ikkje hadde lest t religionsprøven (ca 15 sie) å så skreiv eg det eg sko sei i sånn framføring i religion om Moses.. så hadde me religion der dei andre fekk igjen prøven.. å eg spurte ko eg sko ha prøven i timen ittepå... han hadde glømt at eg sko ha prøve.. men eg vart plassert på eit lager, i lag med alt slags mulig rart for å ha prøven, som han hadde lagt klar.. va ein lettare prøve enn ke dei andre fekk... greit det...

bare ein liten ting....

e det andre enn meg som henge jakken min opp i gangen heima på kleshengare som det står "Rogaland psykriatiske sykehus" på.... e det noge eg ikkje he fått emd meg? bur eg her egentlig onna tvang? e eg overvåka? e eg på ein psykriatisk avdeling?

å ke gejr i så fall sånne kleshengara i vår gang?

Elisabeth

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

*plystre og kikke opp i taket*
Neiiiii.. ka kan vel sånne kleshengara gjørr i gangen dåkkas? Sikkart ingenting å gå å tenka på.. sikkert bare ein tilfeldighed eller någe!
Og prøv å ikkje sjå på det som rart at du fekk ein enklare prøve enn di andre i "klassen", og at du blei plassert på et "lager"..
Og for all del ikkje begynn å leid på rommet ditt itte overvåkningskamera!!
*smile fint*
Kjekt å ha någe festligt å lesa i ei hektisk og slidsomme vega! ;)
Ha det fint så lenge!
-arnstein-

1:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eg trur det e nemlig heilt normalt med sånne kleshengera. Det har me og hengande i garderoben. I tillegg har med ei ndel bestikk fra Dale sykehus, og i tillegg en livredningsbøye så det står Rogaland psykriatiske sykehus på. Eg har slått meg te ro med at sånt e e heilt normalt. hehe...

7:30 AM  

Post a Comment

<< Home