Wednesday, December 08, 2004

mannsdominert sport?

i går va eg den einaste jentå på trening.. forsåvitt greit nok det.. men eg hadde nå syns det va litt kjekt om iallefall Linn va der... Karen e jo i syden.. så hu visste eg jo om... hmm..
har forsåvitt alltid visst at det va ein mannsdominert sport...
på sommarleiren va det for eksempel 42 jente og 148 guttar... greit for meg å ver på ein leir med masse godt trente mannfolk.. der det e sånn minst 3 guttar på kvar jenta... heilt fint det...
Etne karateklubb he lagt ut bilde frå NM på sine nettsie... 3 av 13 bilde va av meg å Linn.. ikkje rart eg vant seie bare eg... på det eina bilde ser eg ut som ein stygg mann! Linn meinte på at me såg stygge ut begge to... men nei.. det får nå vera grense!
i går så fant mannfolkå ut at hmm.. ke ska me snakka om.. jo me snakke om at elisabeth he lagt på seg... ja.. greit eg vett det! men ke slags samtaleemne va vel det?!? eg e visst blitt kraftigare... å det va visst på ein måte posetivt.. men eg måtte ver lettvektar i Norgescupen... så Tom sa at: ja, når du begynne å trena skikkelig igjen itte jul så tar du det nok av igjen... jaja... alt dei finne på å snakka om.. å så framføre meg og.. hadde vel forsåvitt våre verre viss dei baksnakka meg...

Elisabeth

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"på det eina bildet se reg ut som ein stygg mann!"..
Ja.. du meine det hadde vært bedre hvis du hadde sett ud som ein kjekk mann?
..
jaja
Ha ein strålande dag!
-arnstein-

3:18 AM  

Post a Comment

<< Home