Monday, December 13, 2004

Dina

ja.. i dag så satt me sjå Elisabet. Signe (som he komme heim.. ufattelig koselig.. va så kjekt å se hu igjen altså!!!) va gått.. å det samma hadde Dina, Johanne å Lillian. Merete kom, å Merete gjekk. så vart me tri sittande.. me så folk ikkje vil ver med, fordi me e for lenge ute om kveldane. Eg, Marthe og Elisabet. me vart sittande å snakka, å så fekk eg meldingar av Dina. å då fant me ut at me sko snakka om hu. så nå tenkte eg at eg sko skriva eit innlegg om Dina.

Dina e definitvivt den minst egoistiske personen eg kjenne! når eg å Marthe å andre folk tenke bare på oss sjøl, så tenke Dina på alle andre! Hu e ein tvers igjennom GOD person! å den einaste negative tingen eg he å sei om hu e at hu e alt for snill! spør du Dina om noge, så seie hu ja! uansett ke det e. stakkar jenta! blir dratt med ut i skogen for å springa, blir dratt med på krussetreff sjøl om hu e sjuge. men ke gjer hu? jo, hu stille opp for oss! Å på skulen? ke i alle dage sko eg gjort uten hu der? hu holde seg våken, eg sove... ein av oss må jo holda seg våken. hu passe på meg. å ke sko eg gjort uten hu! fyttigrisen hu ein ein stor velsignelse frå Gud! å det e kje tull eingong! hadde aldri klart meg uten hu på skulen altså!

i dag fekk eg melding: "God natt ørkenblom.. ka du tenke når du hørre ørkenblom?" kor mange persona finne på å skriva noge sånn? nei, eg må sei det at hu e heilt unik! i seinare meldinga kom det og at Elisabet va ein ørkenkaktus, å Marthe va sjølve sanden i ørkenen... å hu konne ikkje forstå at eg ikkje visste det! hehe! hu e ei goe jenta! muligens ein smule øvetrøtt?
eg skreiv tebake at nå måtte hu sova.. då fekk eg: "Sove? ikke gøy... Elisabeth må sove..." ser så føre meg heile ansiktsuttrykke t Dina når hu seie sånn.. sånn hallveis på babyspråk. å eg blir så glad inni meg!

nogen meldingar seinare får eg: "God natt Dina! Gud e glad i deg. God natt Elisabeth. Gud e glade i deg og..." å noge te så eg ikkje ska skriva her.. men så va sånn at eg igjen bare måtte smila... (me ska se på om me får fiksa på det, Dina)

hu e ei jenta som får oss alle te å smila å le, samtidlig som hu seie ke hu meine, hu støtte osse, å som sagt så e det einaste negativa med hu at hu tenke for lite på seg sjøl!

Verden hadde ikkje våre det samma uten deg, Dina, å me sette så utrulig stor pris på deg! Tusen takk for at du stille opp for oss! eg må sei det at eg trur at det va ein plan bak det at me kom i samme klasse altså! vett ikkje kor eg hadde våre uten deg! å det å bare sitta å snakka med deg! det e gudd altså! å me som går så pass møje oppå kvarandre på skulen, me burde jo gått lei, men eg e iallefall ikkje det!

Takk for at du e te! Kjempegla i deg!

(å eg vett at det e mange andre og som konne skreve onna på det! iallefall Elisabet å Marthe, for me kom fram t at du e ei utrulig flotte å jille jenta! eit skikkelig godt kåneemne altså! så alle guttar: hu e singel!)

Elisabeth

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eg har sagt det før, og eg seie det igjen: Dina e en engel!!! Flottare jenta ska du leita lenge itte!!!
Eg føle meg så voldsomt velsigna med goe venna. Eg har ingen dårlige venna. Eg e så glae i dåkke adle samen!!! Nå blei dette litt i sentimentalaste laget for meg, men la gå... Eg bare digge adle vennane mine, hadde aldri klart meg uten dei. Å eg forstår ikkje at dåkke holde ut med meg... Eg kan jo vær så grusom mot dåkke av og te... Alt eg e opptatt av e meg sjøl... Det e faktisk ikkje tull en gong. Men eg ska prøva å skjerpa meg. Med Dina som forbilde går det nok godt =)

4:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dina, du tar feil. Bilen min e endå verre enn det. Det e en 84-modell =)

7:16 AM  
Blogger Botswana in our hearts said...

ja, skrive onna på at dina e ein fantastisk person! og den mest gavmilde og minst egoistiske personen eg kjenne!! bare tenk på når eg fekk lappen, der kom dina, men seigemenn, sjokolade, bilder, någen sjønne telysestager!! og hu hadde fått lappen ei uka før og ikkje fått någe.. du e seriøst heilt fantastiske dina! klem fra ørken kaktusen:)

2:53 AM  
Blogger Merete said...

eg e så enige, du e bare goe, dina! tenk, d e faktisk ikkje så lenge si me egentle ikkje kjente kvarandre, men enn ting så e sikkert, e at eg e kanonglae for at me blei kjent! :)

11:04 AM  
Blogger Elisabeth said...

viktigt å sei fine ting te kvarandre av å te...
kjekt at dåkke tilfeldigvis kom på kaffibaren på onsdag då ove! kjekt å ver me såkke.. har savna det litt eg...
å Gud velsinge alle som lese dette her!

1:43 PM  

Post a Comment

<< Home