Sunday, December 12, 2004

helg

ja.. vett kje heilt ke eg ska skriva i dag...

eg klare ikkje bestemma meg for om denne helgå he våre drid eller bra...

på fredag så va eg, Merete, Elisabet, Audun og Albert på saron.. ikje akkurat så veldig goe gang.. så eg, Merete og Elisabet tok turen t lye.. ikkje så goe gang der heller... så då reiste me te Merete.. kjekt det... eg å Elisabet va nok ein smule øvetrøtte så me fant ut ke me sko kle oss ut som på UF (det komme seinare) va heima ca 2.. å måtte opp å stedla om måronen...

itte stedling lørdag va det kje tid t å sova noge.. for då sko eg å Elisabet ut å handla julegava.... fant iallefall nogen.. men ein smule trøtte va eg itte ca 4,5 time søvn!
reiste så heim å bakte pepperkake, før eg la meg igjen å sov i ca 2 timar før eg reiste på jobb igjen....

Møte på UF va bra... nogen så va bra utkledd.. mange som ikjke va utkledd...

når me kom ner så kledde me oss om.. Eg, Elisabet, Marthe og Dina, va ein adventstake... føle at det va temmelig kreativt komme på... me hadde lilla t-sjorta/gensar og hårbøyle med piperensara som sko bli sånn veike... me var jo kåra t verste kostyme... kan ikkje akkurat forstå det.. :P

adventstaken va og med på ein lek... ikkje visste eg ke den gjekk ut på når eg meldte oss frivillig når det sko ver 4 på kvart lag... leken gjekk då ut på at det va eit glass vatn, så fyst den eine sko ta inn i monnen, spytta det tebake igjen i glasset.. så sko den neste gjer det samma.. den tredje og.. å så sko den fjerde drikka det... EKKELT! eg sto då fyst i køen... følte eg va litt heldige med det... men snille så eg va så bytta eg med dina.. å marthe bytta med Elisabet.. så det vart t at Dina gjor det fyst.. å så fekk eg dina sitt soggel, Elisabet fekk begge vårt sitt soggel.. å marthe drakk opp det som me alle hadde hatt i monnen... off.. eg blir kvalmen av sånn.. har ikkje noge som helst problem med å eta/drikka av det andre har åte/drokke av.. men sånt e jo ein smule ekkelt... eg hadde aldri klart å våre Marthe... å så tapte me i tillegg... off...

va liksom ikkje så goe gang itte møte i går av ein eller aen grunn.. eller.. va muligens det.. det va iallefall det i begynnelsen, når me va adventlys. men eg va bare overhodet ikkje va i noge goe gang humør utøve kvelden... eller eg va veldig klar t at noge sko skje.. men smtidlig va eg veldig trøtt.. så eg å Elisabet vart sittande å deppa ei stond... før Merete kjørte meg heim sånn 2...

villt hardt å stå opp i dagtidlig.. takke Gud for at eg kom meg opp.. kan iallefall ikkje ta noge av æren for det eg! kom heim igjen.. la meg.. sov t hall to.. skreiv meldinga med Dina om me sko jogga eller ikkje i dag.. vart for stress.. så me droppa det.. blir heller i mårå... åt middag.. reiste for å stedla igjen... tenkte at dette he våre ein skikkelig kjipe dag...

i fjoset i dagtidlig så gjekk eg å tenkte på at det hadde våre så ufattelig greit med arrangerte ekteskap.. e litt for det altså.. sleppa å tenka på sånn sjøl.. tenkt så ufattelig greit.. lure på om eg ska spør mor å far om dei kan finna ein te meg... trur egentlig far he prøvd på det allerede.. begynte å legga ut om ein som hadde våre i kjerkå å gjekk på jæren folkehøskule (tenk noge så tregisk) å så va åleina kristen der... hadde sikkert våre kjekt å møta han altså! Far hadde visst sagt te han at han måtte komma innom bedehuset... så då måtte me visst ta godt imot han viss han kom.. å det e eg forsåitt klar for... folk seie visstd et at guttar blir godt mottatt på klepp... men e det så rart? så villt mange single jente... derfor det sko våre arrangerte ekteskap... e jo kje akkurat noen av dei guttane som spør oss ut eller noge.. dessuten så e det liksom.. hmm... kleppguttar.. nei.. ikkje vett eg... blir liksom uaktuelt med dei så e der i frå før kjenne dei jo så pass godt... derfor nye får oppmerksomhet trur eg...

Trur Elisabet redda dagen min i dag altså.. he gått å tenkt negative tanka i HEILE dag.. men så satt me å snakka på kaffibaren.. å då vart alt møje bedre! syns riktignok litt synd på Marthe som prøvde å få tak i oss.. men batteriet te både meg å Elisabet tok kvell.. så me va temmelig utilgjengelige.. så nei.. det va ikkje den store boikott-marthe-dagen... å me hadde begge to lyst at du sko komma marthe.. å me gjekk ikkje før sånn rett før dei stengte.. å litt av grunnen te det va at me sko se om du kom...

uansett.. nå legge eg meg snart.. itte ei helg som eg ikkje klare bestemma meg for om he våre bra eller dårlig.. men eg trur nok at det e onna middels...

i mårå komme Signe heim.. ska bli ein glede! 13.30 på flyplassen! Gudd!

Elisabeth

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fytti, eg e beinklar for å treffa han der einaste kristne fyren fra folkehøgskulen altså!!! Det e jo litt drid å vær den einaste kristne på en plass... Men hallo!?! Keffor gidde folk gå på folkehøgskule på Klepp?

2:45 PM  
Blogger Elisabeth said...

akkurat som eg sko sagt det sjøl marthe... jæren folkehøgskule.. ke e det slags tull.. men eg e og beinklar!

9:13 AM  

Post a Comment

<< Home