Wednesday, December 15, 2004

promillekontroll

politiet e imot meg!

4 gonge på to veke så he politiet ikkje stoppa meg i promillekontroll.. tenk viss eg hadde lyst å blåsa i det plastikkrøyret! har dei kje tenkt på det?!? nå har marthe blitt stoppa, johanne har blitt stoppa å lillian he blitt stoppa.. men ikkje meg nei.. nei, meg gidde dei ikkje stoppa.. tar alle andre enn meg! ska vingla noge voldsomt neste gong eg ser dei! sånn at dei stoppe meg uansett!

men Dina sa at hu sko stoppa meg når hu vart politi, så det kan jo bli ein glede! iallefall noge å se fram t!

(sikkert det kortaste innlegget eg nogen gong he skreve)

3 Comments:

Blogger Botswana in our hearts said...

føle m dg! eg og vil bli stoppa!!!!!

9:23 AM  
Blogger Kåre Berget said...

eg kan sikkert ta med noen av de plastikrøra vi bruker i bardufoss.. så kan du blåse. =p

6:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha!!!! Eg blei stoppa! Det blei ikkje du!!! ædabæda!
Eg blei tilogmed stoppa på første forsøk! Du kjørte jo fram og tebage en del gonge...
Gratulera med et kort innglegg forresten =)

11:05 AM  

Post a Comment

<< Home